Flash invoegen in Front Page 2002/XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

XBOX

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2002
Berichten
548
Ik word een beetje gaar van Front page 2002.
Ik wil flash invoegen maar dat wil niet echt lukken.
Eerst ga ik naar invoegen dan naar webcomponent>
gea.besturings>active x> en dan macromedia flash factory> dan krijg je een rode x in het sherm.
Maar wat moet je dan doen ?
Eigenschappen ?
Moet je iets bij parameters zetten of zo.
Ze maken je het wel knap lastig.:eek:
 
Gewoon geen frontpage gebruiken :D gebruik bijv Macromedia Dreamweaver of Macromedia Homesite 5.0
Hierin zijn opties voor het invoegen van een .swf(flash bestand)
 
Dat is geen antwoord op de gestelde vraag:rolleyes:
Ga naar invoegen>geavanceerd>invoegtoepassing en zoek in het bovenste venster je .swf file op, de rest moet begrijpelijk zijn.
 
Geplaatst door Dimage
Dat is geen antwoord op de gestelde vraag:rolleyes:
Ga naar invoegen>geavanceerd>invoegtoepassing en zoek in het bovenste venster je .swf file op, de rest moet begrijpelijk zijn.

Aangezien ik nooit met frontpage werk (hep een beetje een hekel aan die drag & drop progies) Vondt dit wel een geschikt antwoord. Maar als je een website wil maken leer dan echt HTML. Er zijn genoeg website op internet waar je HTML kan leren.
Maarja zo denk ik erover.
 
Laatst bewerkt:
Mailman,

Deze zogenaamde drag & drop progies, zijn er niet voor niets. Deze progies zijn er voor mensen die, of geen HTML willen leren, of voor wie dit misschien te moeilijk is.

Sites als Helpmij zijn er om mensen (ook ik) met problemen als deze op weg te helpen.

Als jij daar zo minderwaardig over denkt, dat is dit misschien niet de juiste plaats voor jou.
 
Helemaal mee eens.
XBOX ben je er al uit?
 
Toen ik net begon gebruikte ik Frontpage 2000. Daarna overgestapt op Dreamweaver (maar 2 maanden ongeveer). Nu gebruik ik enkel een pure HTML editor: CuteHTML. En voor mijn flash animaties Swish.
 
Geplaatst door jogu42
Mailman,

Deze zogenaamde drag & drop progies, zijn er niet voor niets. Deze progies zijn er voor mensen die, of geen HTML willen leren, of voor wie dit misschien te moeilijk is.

Sites als Helpmij zijn er om mensen (ook ik) met problemen als deze op weg te helpen.

Als jij daar zo minderwaardig over denkt, dat is dit misschien niet de juiste plaats voor jou.

Jij wilt dus ook graag geholpen worden als je een probleem hebt. Er moeten dus ook mensen zijn die weten hoe je het probleem oplost. Ik probeer dus ook mensen te helpen met hun probleem. Het eerste antwoord wat ik gaf was eingelijk als optie bedoeld. Als hij er niet uitgekomen was had ie misschien Dreamweaver kunnen gaan gebruiken.
 
Het is me al gelukt.
In de handleiding van instant flash files stond er iets anders. Vreemd.

Ik heb ook Dreamweaver MX op mijn systeen staan.
Maar dat progamma is veel te moeilijk.
Duizenden opties.:eek:

Ik heb ook web pro, maar dat progamma heeft weer te weinig opties.Maar het is wel super simpel te gebruiken.

Zucht........................:confused:

Davilex en data becker hebben ook een web progamma.
Misschien dat ik die is ga uit proberen.
 
Laatst bewerkt:
Nou weet je wat ik koop wel ff Profiles voor Flash MX van data becker.;)

Dan schiet het teminste op.
En dan heb je een rete strake website.:)
 
Okee dan :thumb:
Wat was nu dan de eigenlijke oplossing, want met m'n eerste reply was je er ook nog niet uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan