flash player 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

ferryN

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2003
Wie kan mij helpen : ik moet steeds opnieuw flash player 7 installeren en als ik dat gedaan heb en hij is opnieuw opgestart dan vraagt de pc er weer om.
Ik heb hem ook al gedownload van kazza maar dat help ook niet.
Het is net dat mijn pc hem niet wegschrijft op mijn c: of dat hij niet wordt opgeslagen of zoiets.
Het is vervelend want je hem nodig om bepaalde bestanden open te krijgen.
Wie kan mij hier raad geven of een hint dat het toch lukt.

met vriendelijke groet ferry:thumb:

Maar hoe is het nu met jouw Flashplayer afgelopen?

Met mijn flash player is het een paar dagen goed gegaan. Ik kon ook gewoon de tijdelijke bestanden verwijderen maar daarna kwam het toch weer terug:(. Aanwijzingen opnieuw opgevolgt maar het hielp niet meer. Ik heb nu de ééne keer wel dat het weg is en de andere keer niet, maar nu gaat het al een week goed, dus er is nog hoop.

Maar dan is het antwoord of de oplossing die je geeft dus, met alle respect, niet OK.
Ik herken het probleem ook, maat heb ook geen bevredigende oplossing.
Waar ik wel achter ben gekomen is dat, omdat ik ook met Mozilla werk, het bij Flashplayer een beetje de vraag is of ie weet of ie bij Explorer of Mozilla moet werken. Ook al installeer je ze bij beide.

Fonz

Geplaatst door A.J.
Waar ik wel achter ben gekomen is dat, omdat ik ook met Mozilla werk, het bij Flashplayer een beetje de vraag is of ie weet of ie bij Explorer of Mozilla moet werken. Ook al installeer je ze bij beide.
Hé, dat is interessant. Ik had een tijdje terug dit probleem ook regelmatig. Een tijdje wel Flash en dan was ie ineens weer weg.
Ik had toen inderdaad FireFox geïnstalleerd, al gebruikte ik die nooit. En omdat ik hem niet gebruikte nooit de link gelegd met het steeds verdwijnen van Flash.
Ik heb een paar weken geleden een schone installatie uitgevoerd, gebruik alleen nog IE (vind al die voordelen van FireFox zwaar overdreven) en heb geen Flashproblemen meer.
Dus blijkbaar is alleen het geïnstalleerd zijn van FF al voldoende om voor problemen met Flash te zorgen.

Guus.

Laatst bewerkt:
Ben een beetje aan het goochelen geslagen, niet Googlen, kom er achter dat het ook te maken heeft met je webbrowser voorkeuren.
MSN heeft liever IE, ik niet, dus dat geeft al weer een conflict, althans in mijn hoofd. Waarschijnlijk ook in de PC ha ha ha

Fonz

Geplaatst door Guus abc
Dus blijkbaar is alleen het geïnstalleerd zijn van FF al voldoende om voor problemen met Flash te zorgen.

Guus.

Het rare is alleen dat op mijn computer geen FF staat of heeft gestaan:confused:.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan