flash player doet het niet meer!

• Onderwerp starter Onderwerp starter pcboy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pcboy

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2005
Hallo,
Ik heb een probleem met macromedia Flash player.
sinds kort doet bij mij de flash player het niet meer, als ik naar de site van macromedia ga en hem wil downloaden kwam altijd zo'n pop-up er voor met of je het wilt uitvoeren enz. daar heb ik bij meer opties (omdat het niet wouw) op macromedia software altijd vertrouwen aangeklikt. Maar flash player doet het nog niet !! bij software staat wel dat ie is geinstaleerd!!! wat kan ik hier aan doen hoe krijg ik voor elkaar dat flash het weer doet :confused: help

Je zou het exe. bestand van de flashplayer op een andere pc kunnen downloaden en dat op bv een usb stick kunnen zetten en dan bij jezelf installeren

Voor Firefox download je een exe om te installeren, bij IE installeer je het als active-x component.

Onder extra - internet opties - beveiliging - (zone) het internet - aangepast niveau moet de 3e active-x optie op inschakelen staan om flash weer te geven.

Vr.Gr. Egel.

pcboy zei:
en heb dat van guus algeprobeert

Is de eerste regel in guus zijn bericht. :confused:

Als je SpywareBlaster gebruikt, kijk dan eerst eens in dat programma onder Tools of Flashkiller ingeschakeld is.
Schakel die uit als dat het geval is en probeer of Flash dan wel werkt.

Laatst bewerkt:
ik heb spyware blaster via hitman pro dus ik weet niet hoe ik spyware blaster kan openen :confused:

Tja ik gebruik hitman pro niet, iets te dominant aanwezig vind ik.
Kan je via hitman pro niet in spywareblaster komen ?
Anders kan je nog in programfiles kijken of er een map van spywareblaster staat.

heb gevonden en het stond niet ingeschakelt enig ander idee wat het kan zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan