Flash Player Fout!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Youtube

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2007
Berichten
16
Door deze fout die hij de hele tijd geeft kan ik youtubube/dailymotion filmpjes etc. niet bekijken

untitledxc3.png


kan iemand misschien vertellen hoe ik het kan fixen julllllie zouden me eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrm helpen ik kan namelijk al maanden geen fimpjes van internet helemaal zien ze stoppen al na een paar seconden!!
 
Srry Dat ik het zeg, maar word gek van zulke reactie's heb dat ding al 1000 x gedownload !!! maar ja ben tot een conclusie gekomen niemand zal dit probleem ooit kunnen fixen!! :confused:
 
Hoe kan iemand weten dat je dat al 1000x gedaan hebt, alhoewel dat schromelijk overdrven is, het is ook maar goed bedoeld hoor.:rolleyes:


Probeer eerst deze regfix eens in XP, in Vista dien je die OCX op de XP SP2 compatibliteitsmodus te zetten.

Want je verteld er niet bij welk OS je gebruikt.
 
Welkom bij Helpmij .nl

Srry Dat ik het zeg, maar word gek van zulke reactie's heb dat ding al 1000 x gedownload !!! maar ja ben tot een conclusie gekomen niemand zal dit probleem ooit kunnen fixen!! :confused:


Het helpt écht als je de regels van het forum even doorleest..... ;) En als je in je vraag vertelt wat je al allemaal gedaan hebt. We willen alleen maar helpen en dat gaat beter als je ons eerst even helpt aan info.:)
 
Ja Excuseer mij jullie hebben wel gelijk... maar ben echt helemaal op door dit probleem het speelt al maanden.. en ik heb windows xp sp2! verder ga ik nu proberen of die link werkt die 1 van jullie heeft geplaatst jullie horen zo van me!

:thumb:
 
Okee, ik heb geprobeerd die FlashRepair te installeren en ik kreeg dit...:

untitledwq0.png


:confused:
 
in Vista dien je die OCX op de XP SP2 compatibliteitsmodus te zetten.

Want je verteld er niet bij welk OS je gebruikt.

Je kunt ook eerst die ocx file handmatig verwijderen in veilige modus in de opdrachtprompt commandline.
 
Je kunt ook eerst die ocx file handmatig verwijderen in veilige modus in de opdrachtprompt commandline.

Sorry ben helemaal niet ervaren met computer dus deze zin begrijp ik niet kan je het misschien precies uitleggen..? :confused:
 
Ik vraag 2 x welk OS je gebruikt, wat is het antwoord?:confused:


Opstarten, F5 of F8 intrommelen, in het opstartmenu voor veilige modus kiezen, als administrator aanmelden, in uitvoeren cmd intrommelen, daar cd \ opgeven, dan cd windows\system32\macromed\flash ingeven en enteren

dan flash9d.ocx ingeven en enteren, hopelijk is die dan weg.
 
Laatst bewerkt:
TS, je kunt ook nog in uitvoeren regsvr32 C:\windows\system32\macromed\flash\flash9d.ocx invullen en voor ok geven.
 
Ik vraag 2 x welk OS je gebruikt, wat is het antwoord?:confused:


Opstarten, F5 of F8 intrommelen, in het opstartmenu voor veilige modus kiezen, als administrator aanmelden, in uitvoeren cmd intrommelen, daar cd \ opgeven, dan cd windows\system32\macromed\flash ingeven en enteren

dan flash9d.ocx ingeven en enteren, hopelijk is die dan weg.

Weet ten eerste niet eens wat een os is..?

en wat je hier allemaal hebt aangegeven snap ik al helemaal niet [ik weet ben totaal van

de wereld met dit soort dingen!]
 
OS = Operating system = Windows versie: welke heb je? Maar dat zei je al, Windows XP
 
OS = Operating system = Windows versie: welke heb je? Maar dat zei je al, Windows XP

os = operating system oke maar = windows versie nooooooooit je hebt ook nog mac os X dat is ook een os maar van mac (en is dus geen windows)

ps welke internet exploder gebruik jij ?
 
Laatst bewerkt:
os = operating system oke maar = windows versie nooooooooit je hebt ook nog mac os X dat is ook een os maar van mac (en is dus geen windows)

QUOTE]

Daar heb je enorm gelijk in......:eek: en dat zijn niet de enige 2... Linux etc waren er ook nog
 
Ik gebruik Internet Explorer 6 En heb firefox proberen te gebruiken maar daar stoppen mijn video's ook bij youtube in het midden!:confused:
 
dan moet je de 7 eens instalereen

Maar heb maar 10 mb nog over op mijn c: schijf! en alles gaat daar automatisch heen terwijl ik nog 10 gb op schijf d: heb maar weet niet hoe ik het kan veranderen dat alles daarheen gaat!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan