Flash player gestopt

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan rap

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Heb problemen met de flash player (Macromedia), deze is er spontaan mee op gehouden, kan nu dus geen animatie,s die deze player nodig hebben meer zien. Heb deze weer opnieuw geinstalleerd maar het werkt niet.
heb XP Home en P4 2,7Ghz.

flash player

Heb de player verwijderd en weer geinstallerd, geen resultaat gehad ??????

player doet het weer

De problemen van de flash player zijn weer uit de wereld, had het programma ,,Spywareblaster,, geinsstalleerd, hier in staat de flash player standaard uitgeschakeld en voorkomt dat de player weer tot leven komt, ook als het programma weer is gedeinstalleerd.
het programma weer geinstalleerd en de player weer aangezet en alles werkt weer naar behoren...pppffff... kreeg het toch wel een beetje warm er van.....:) :) :)

Goed gevonden zeg :thumb:
Ik zat al maanden zonder flashplayer, alles geprobeerd en om niet krankzinnig :8-0::8-0::8-0: te worden had ik me er maar bij neergelegd.
Kwam dus inderdaad door de niet meer op mijn pc staande spywareblaster :(

Laatst bewerkt:
gelukkig

Zo zie je maar dat een probleem bij iemand anders een oplossing voor jou kan zijn.........:D :D :D :D :D

BEDANKT MENSEN, ik heb van alles geprobeerd om flash te installeren en het heeft met uren gekost om erachter gekomen en ik was uit wanhoop gestopt (dus zonder flash dan maar) maar het zat hem inderdaad in de VERDOMDE SPYWARE BLASTER !!!! :@ !

veel dank

-pies out-

nog even een tip over spywareblaster, het probleem staat in TOOLS/FLASH KILLER, daar moet het Vinkje worden verwijderd bij ..Disable and block Macromedia Flash..

Ik had ook hetzelfde probleem, maar het maakte niet uit of ik die flash killer aan of uit zette in mn spywareblaster. Nu heb ik die flash player 7 gedownload en het werkt blijkbaar allemaal weer! kon ineens ook macro media flash player downloaden!!

Bedankt!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan