flash player in firefox wilt niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Example5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
beste...

ik heb de laatste versie van firefox gedownload en geïnstalleerd nadat ik allebei mijn computers heb geformatteerd.
nu wil ik een pagina op waar ook gedeeltes flash op staan, maar dan krijg ik de melding dat flash niet geïnstalleerd is.

ik kan ik mijn browser kiezen om hiervoor een addon te downloaden, wanneer ik dat doe mislukt hij elke keer en moet ik handmatige installatie klikken. wanneer ik dit doe kom ik op de adobe site terecht, klik ik op download en installeer, wordt de adobe download manager gedownload, herstart ik firefox en begin ik weer van voor af aan.

ik kan dus op een of andere manier geen flash installeren....

iemand een idee hoe dit te fixen?

die linkt precies naar de pagina waar ik hem al probeer vandaan te halen, ik klik op akkoord en installeren, hij zegt ontbrekende plugins, dus ik doe installeren, maar dat mislukt en moet ik handmatig doen, ik klik op handmatig en download een bestandje die een addon installeert, ik moet firefox herstarten en kan weer van voor af aan beginnen....

ik snap het zelf ook niet want het werkte zowel op me pc als laptop niet... heb het nu voor elkaar gekregen door adobe flash (dus het dev prog) te installeren :/

bedankt iig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan