Flash Player installeert niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Steeds als ik een filmpje wil zien wordst gevraagd om Flash Player te installeren.
Als ik deze installeer en na het scherm VOLTOOIEN, klik ik op uitvoeren en er gebeurt verder niets. dus het is niet uitgevoerd.
Wat doe ik fout en hoe moet ik verder?
Groet,
Martin

http://get.adobe.com/nl/flashplayer/otherversions/

Hier ben je denk ik al geweest. Ga je verder dan wordt meestal gevraagd of je iets anders nog wilt installeren bijvoorbeeld Chrome of zo. Wil je dat niet, zet dat vinkje dan uit.

Je moet alle openstaande programma's sluiten om de installatie te voltooien.

Succes ermee en laat maar weten. ;)

Ja daar ben ik al geweest.
Na INSTALLATIE IS GESLAAGD, klik ik dan op een filmpje en er gebeurt niets en op YouTube blijft hij maar zeggen dat ik Adobe Flash Player moet installeren.
Groet,
Martin

klopt dit is een veel voorkomende fout maar als je het google is hier zowat niet van te vinden ik zal kijken of ik die debug versie die voor mij werkte kan vinden in mn geschiedenis brb

Jeroen,
helaas, ik heb hem geinstalleerd, maar hij doet het nog steeds niet.
Nog eentje.... Ik heb MS Office, incl. powerpoint geinstalleerd, maar PPS doet het ook niet!!!!

dan is er wat anders aan de hand man als al het installeren zo moeizaam gaat....virusscanner er al overheen gehaald?....malware spyware enzovoort

systeemherstel?...

kan je hiier weer even mee verder?

In de bijlage het rapportje.
Wat ik ook doe, het luikt niet.

Bijlagen

Nou nou, hoe is dit nou weer mogelijk. Kun je eens even gaan naar configuratiescherm, programma's en onderdelen. Dan op flashplayer staan. Niets doen, alleen erop gaan staan. Dan boven kijken daar staat dan "herstellen" en/ of "wijzigen" klik daar dan eens op. Ik denk dat dit niet zo is maar proberen kun je altijd.

Dan nog even deze

http://kb2.adobe.com/nl/cps/837/cpsid_83715.html

en heb je wellicht firefox geinstalleeerd, dan even deze.

http://support.mozilla.com/nl/kb/De Flash-plug-in beheren

Het is maaar een gedachtengang. Ben benieuwd.;)

Wijzigen en herstellen is bij Adobe Flash Player niet te zien.
Mijn IE9 is 32bits
Dus..... alvast bedankt voor het meedenken, maar....

Ja oke. Ik bedoelde eigenlijk installeer Mozilla eens als je die nog niet hebt en volg dan eens die troubleshooter mozilla eens kijken of deze hem eraf knikkerd.

Mozilla kun je er altijd weer af gooien. Nooit geschoten is alijd mis.

Laatst bewerkt:
Ik heb nogmaals geprobeerd om Flash Player te installeren, maar dan in een andere map.
Als ik dan op het bestand klik, krijg ik een melding (zie bijlage)

Wat verder te doen?
Groet,
Martin

Bijlagen

• Knipsel.jpg
    Knipsel.jpg
    44 KB · Weergaven: 39
Dit is een harde schijf, maar een andere partitie.

Zo weten we al iets meer. Je hebt dus het installatie bestand naar de F: partitie gedownload en het gedownloade bestand kan niet uitgevoerd worden. Mogelijk is het installatiebestand corrupt geraakt door één of ander soort virus dat zich op de F: partitie kan bevinden.
Daarom dat ik een in een vorige posting advies gegeven heb om een volledige scan uit te voeren met MalwareBytes, zodat al je partities gescand worden. Ik lees ook dat er problemen zijn met powerpoint. Dus er moet toch ergens hier of daar iets verdachts op je computer geïnstalleerd staan.
Voer ook een volledige uitgebreide scan uit met je virusscanner, alle partities laten scannen. Deze bewerkingen zullen wel een paar uurtjes in beslag nemen, maar het zal misschien een oplossing kunnen bieden voor het probleem.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan