Flash Player installeert niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ik gedaan, levert niets op.
Maar... er gebeuren vreemde dingen. Ik had Flash Player op mijn F-schijf geinstalleerd, nu kijk ik er op en er staat niets meer.
Als ik naar het register ga en zoek naar Flash Player dan staat er niets in mijn register.
Ik geloof dat ik W7 maar opnieuw ga installeren, baaaaalen.

Iemand zei me vandaag dat via google chrome het wel lukt! aaa! Dus als je msn hebt is't noppes. Lukt me ook niet hoor!

Nadat ik Google Chrome van mijn PC af heb gehaald, kan ik geen links in OUTLOOK meer openen.
Flash Player krijg ik nog steeds niet geinstalleerd en daardoor kan ik ook geen Powerpoints en YouTube films zien, want er wordt steeds om Flash Player gevraagd.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Groet,
Martin

Inmiddels Flash Player geinstalleerd en kan weer YouTube films bekijken, maar nog steeds geen Powerpoints! en dat van OUTLOOK werkt dus ook niet!

Laatst bewerkt:
Ik gebruik IE9 en deze wil ik ook blijven gebruiken

Nadat ik Google Chrome van mijn PC af heb gehaald, kan ik geen links in OUTLOOK meer openen.

Dat probleem komt omdat na het verwijderen van Google Chrome je internet Explorer niet als standaard browser staat ingesteld.
Open Internet Explorer en ga naar Internet opties
Klik op tabbladje Programma's en klik daar bij standaardbrowser op Als standaard instellen.
Klik dan op Toepassen > OK

Laatst bewerkt:
Dat heb ik als eerste gedaan, IE als standaard browser ingesteld, maar datg help niet.
Tevwns heb ik de gtedownloade bestandjes http.reg en https.reg uitgevoerd en kreeg toen de m,elding dat het in het register opgenomen was. PC opnieuw gestart, maar de links in OUTLOOK kunnen nog steeds niet geopend worden.
Groet,
Martin

Het Google probleem is gelukkig opgelost via een link naar een Microsoft oplossing.
Nu nog het probleem van Powerpoint.
Ik heb MS Office met Powerpoint al tijden geinstalleerd. Als ik op een PPS klik dan krijg ik een schermpje met openen, maar als ik er op klik, gebeurt er niets.
Hoop dat daar ook een oplossing voor is.
Ik heb via de CD-ROM Powerpoint als gerepareerd en opnieuw geinstalleerd, maar helaas.
Groet,
Martin

Daarboven iemand he in internetopties en mijne is in het engels ech uitevinkt zodat internet de standaard weer wordt. Maar of het zal gaan weet ik niet hoor.

Wat gebeurd er als u Powerpoint gewoon via het start menu opent? Dus niet via een pps bestand, maar gewoon het programma starten? Werkt dit wel?
U kunt eventueel de programma koppelingen opnieuw toewijzen voor Powerpoint.

U kunt Standaardprogramma's als volgt openen: klik op de knop Start en klik vervolgens op Standaardprogramma's.

Klik op Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen.

Klik op het bestandstype of protocol waarvoor u het programma als standaardprogramma wilt gebruiken.

Klik op Ander programma.

Klik op het programma dat u als standaardprogramma wilt gebruiken voor het bestandstype dat u hebt geselecteerd, of klik op de pijl naast Andere programma's om meer programma's weer te geven. (Als uw programma niet wordt vermeld, klikt u op Bladeren om het gewenste programma op te zoeken, en klikt u vervolgens op Openen. Als er geen andere programma's zijn waarmee het bestandstype of protocol kan worden geopend, is uw keuze beperkt.)

U kunt de volgende Powerpoint extensies controleren met de bovenstaande procedure:
.PPT
.PPS
.PPTX
.PPTM
.POTX
.POTM
.PPAM
.PPSX
.PPSM
.SLDX
.SLDM
.THMX

Flash player is een ramp en ik heb al aangedraaid en afgedraaid en internet als de ware ingedeeld....geen you tube te zien voer Tibet. En voor mij is dat erg.

Als het dankzij jouw powerpoint nu lukt, dan eet ik je levend op vanaf hier van contentement. Ga het straks uitproberen. Wie denkt nu ana powerpoint bij adobe flash? Niemand! Ne ferme merci.

Mag ik aannemen dat het gelukt is?

Neen, ik kan nog steeds geen PPS en PPT openen.
Binnenkort ga ik mijn schijf formatteren en alles opnieuw installeren.
Groet,
Martin

Hallo Martin
En als je het PPS of PPT bestand eerst opslaat , kun je het bestand dan openen met Powerpoint?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan