Dorine1974
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 14 okt 2009
Ik weet dat dit misschien niet de juiste plek is voor deze vraag maar ik zie niet goed waar hij bijhoort, misschien dat jullie hem moeten verplaatsten.
Ik ben een analfabeet qua pc's.
Ik heb een ontzettend trage pc op het moment.
Ik wilde een spelletje spelen en deze gaf aan dat ik de flash player moest instaleren.
Ik heb de oudere versie eraf gehaald en wilde de nieuwe erop zetten evenals shockwave.
Nu zit ik via IE8 op de site van adobe en wil de flash player downloaden en dan is het volgende een probleem:
IE8 loopt vast, hij geeft nog net de invoegtoepassing weer die ik moet aanklikken om het downloaden te starten, maar dat is het dan ook, hij doet niets meer en zit vast.
Ik kan dus niet flash player instaleren.
Erg vervelend want daardoor kan ik veel dingen niet meer doen.
Ik ben een leek op pc gebied en weet ook niet wat ik kan doen om mijn pc sneller te laten lopen, hij zoemt ook heel erg hard...Maar goed dat is nu het probleem niet.
Wie kan mij evt stap voor stap uitleggen wat ik moet doen?
Ik heb de harde schijf al gedefragmenteerd en wat bestanden opgeruimd etc, cc-cleaner geprobeerd maar niets helpt.
Ik heb MS Windows XP Home SP3
Intel Pentium 4 CPU 3.00Ghz,
1,0GB RAM
NVIDIA Geforce 6200 Turbocache
Zegt mijzelf niks, maar jullie hopelijk wel.
Alvast erg bedankt voor de moeite voor evt oplossingen.
Als jullie nog meer info nodig hebben hoor ik het wel.
Groetjes Dorine
Ik ben een analfabeet qua pc's.
Ik heb een ontzettend trage pc op het moment.
Ik wilde een spelletje spelen en deze gaf aan dat ik de flash player moest instaleren.
Ik heb de oudere versie eraf gehaald en wilde de nieuwe erop zetten evenals shockwave.
Nu zit ik via IE8 op de site van adobe en wil de flash player downloaden en dan is het volgende een probleem:
IE8 loopt vast, hij geeft nog net de invoegtoepassing weer die ik moet aanklikken om het downloaden te starten, maar dat is het dan ook, hij doet niets meer en zit vast.
Ik kan dus niet flash player instaleren.
Erg vervelend want daardoor kan ik veel dingen niet meer doen.
Ik ben een leek op pc gebied en weet ook niet wat ik kan doen om mijn pc sneller te laten lopen, hij zoemt ook heel erg hard...Maar goed dat is nu het probleem niet.
Wie kan mij evt stap voor stap uitleggen wat ik moet doen?
Ik heb de harde schijf al gedefragmenteerd en wat bestanden opgeruimd etc, cc-cleaner geprobeerd maar niets helpt.
Ik heb MS Windows XP Home SP3
Intel Pentium 4 CPU 3.00Ghz,
1,0GB RAM
NVIDIA Geforce 6200 Turbocache
Zegt mijzelf niks, maar jullie hopelijk wel.
Alvast erg bedankt voor de moeite voor evt oplossingen.
Als jullie nog meer info nodig hebben hoor ik het wel.
Groetjes Dorine