flash player plug-in 11.3 wil maar niet werken op mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

robke1993

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2012
hallo allemaal

sinds de laatste nieuwe update van adobe flash player blokkeert de flash plug-in elke 5 minuten en moet ik ofwel mijn pc heropstarten of flash player verwijderen en terug installeren.
filmpjes op youtube, spelletjes op facebook, facebook zelf ook soms als er iets op staat wat met flash moet afgespeeld worden,... het begint verschrikkelijk hard op mijn zenuwen te werken.

ik heb al vanalles geprobeerd:
-alle browsers verwijderen en opnieuw installeren (heeft niets uitgehaald)
-zoals boven vermeld flash player verwijderen (map en al uit program files) en opnieuw installeren (ook niets uitgehaald)
-pc compleet gecheckt op virussen met microsoft security essentials (die volgens mij de beste anti-virus is die ik al ooit op mijn pc heb gehad en wat dus ook niets heeft uitgehaald)
-en nog van alle dingen die ik op internet heb gevonden maar ondertussen al niet meer kan herinneren...

na al deze waardeloze oplossingen zit ik dus nog steeds met het probleem... gisteren was het zelfs zo erg dat ik per ongeluk mijn browsers allemaal had verwijdert en zo dus geen enkele browser meer had. dat is gelukkig terug opgelost maar die flash player blijft nog altijd onopgelost... :(

ik ben ten einde raad en sta bijna op het punt om een nieuwe pc te kopen terwijl mijn huidige pc voor de rest nog altijd perfect werkt. het enige onnozele probleem is dus die flash player.

ik kan redelijk goed met pc's overweg dus ik neem elke mogelijke oplossing aan zolang het mijn probleem maar kan oplossen...
ik ben het zat om elke 5 minuten (en dat is echt zo) mijn flash player te moeten herinstalleren...

op hoop van zege

groetjes

robke1993

Hoe staat je beveiligingsnivieau in Internet Explorer? Ga is naar Instellingen > Tablad: Beveiliging > Wat staat daar in dat schuifbalkje?

- Normaal?
- Normaal-hoog?
- Hoog?

die staat op normaal-hoog... ik heb internet explorer 9... ik heb chrome verwijdert omdat het daar nog erger was op sommige momenten.

Probeer dit is:
In Internet Explorer selecteert u Extra > Beveiliging. Als ActiveX-filtering is ingeschakeld, schakelt u dit uit.

Heb je het al geprobeerd om Flash te verwijderen, systeem opnieuw opstarten en dan pas Flash weer installeren?

activeX-filtering heeft bij mijn weten nog nooit opgestaan... en ik heb het al elke keer zo gedaan: flash verwijderen, pc heropstarten, opnieuw installeren

elke keer terug hetzelfde...

Ga is na een youtube filmpje, gewoon een willekeurig. Doe daar rechtmuisknop, kies voor instellingen en vervolgens zet je hardware versnellen uit. Probeer dit is, en kijk voor de zekerheid even w.b.t.activeX-filtering.

oke ik heb hardware versnellingen uitgezet en activeX-filtering stond zoals ik al vermeld had uitgeschakeld... zou het hiermee opgelost kunnen zijn?

Ik weet het niet, test het. Als het niet werkt meld het maar.. zoeken we samen gezellig verder. Ik ben zometeen wel voetbal kijken. Dus zal wat later reageren.

al zeker bedankt voor je hulp maar het heeft nog niets uitgehaald... ik had het zojuist weeral...
soms heb ik zelfs een half uur ofzo geen enkel probleem en dan is dat plots weer afgelopen...
ik kon zelfs deze pagina niet meer openen gwn doordat het blokkeert... echt zo lastig... dat is nu al meer dan 2 maanden dat ik een oplossing probeer te vinden... en ik wil het eerst zelf proberen op te lossen dan ermee naar een pc-winkel te moeten gaan en er dan voor te betalen terwijl het misschien een simpele oplossing is (alhoewel dat ik daar over begin te twijfelen na al die tijd)... misschien is het wel opgelost na een nieuwe update ofzo...

Ga naar start > configuratiescherm > kies voor weergave (grote pictogrammen > Klik op Adobe Flash Player > Ga naar geavanceerd > En dan zie je informatie staan over: Browser data and settings > Klik vervolgens op verwijderen/deleten Dit zou het ook op kunnen lossen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan