flash player probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

bojack2143

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2010
Hallo Iedereen,

Weet niet of ik het op de goede sectie gepland heb.
We draaien hier op stage met een Novell server. Als we een gebruiker admin rechten geven kan hij wel flash filmpjes afspelen maar als we ze weg halen doet hij niks. Dan krijgen we ook geen play knop. Rechter muis knop geeft dan aan "filmpje niet geladen"
Wat kan hier het probleem zijn of nog beter hoe los je dit probleem op.

Met vriendelijke groet,

Michael

Hallo Manamana,

Bedankt voor je reactie maar dit hebben we reeds al geprobeerd maar nog werkt het niet. Het werkt wel op andere browsers zoals firefox. Maar omdat we op een school zitten moet het voor alle browsers werken. Jet werkt alleen niet voor de Internet Explorer

Oh oke, dat dacht ik al dat jullie dat hadden geprobeerd. Hoe zit het met IE, welke versie hebben jullie. En wellicht, of hebben jullie een systeembeheerder die de adminrechten heeft. Het probleem moet ergens liggen. En hoe is het gesteld met de flashplayer, laatste versie die geschikt is voor IE. Iets met 32 of 64 Bits, daar kan het verschil liggen. Het zijn zo maar gedachtes die mij invallen. Laat eens weten wat het werd.

http://kb2.adobe.com/nl/cps/191/tn_19166.html

Oh oke, dat dacht ik al dat jullie dat hadden geprobeerd. Hoe zit het met IE, welke versie hebben jullie. En wellicht, of hebben jullie een systeembeheerder die de adminrechten heeft. Het probleem moet ergens liggen. En hoe is het gesteld met de flashplayer, laatste versie die geschikt is voor IE. Iets met 32 of 64 Bits, daar kan het verschil liggen. Het zijn zo maar gedachtes die mij invallen. Laat eens weten wat het werd.

http://kb2.adobe.com/nl/cps/191/tn_19166.html

alle software is up to date ik vind het al heel raar dat als de pc gebruiker geen admin rechten heeft op die computer dat hij niet met IE het kan openen maar wel met Opera, Firefox enzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan