Flash player probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

whittey

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
Besturingssysteem
Win11
Hallo allemaal, een klein en irritant probleempje:
Laptop vraagt al geruime tijd om een update te doen van Flash 9 naar de meest recente, 11?
nu heb ik em dus al meedere keren geinstalleerd maar de player wil em alleen maar updaten naar de meest recente versie.
Het vreemde echter is dat wanneer in de meest recente versie geinstalleerd heb, ik word doorgelinkt naar de flashplayersite met de melding dat de meest recente geinstalleerd is, maar wil ik een spelletje spelen geeft ie aan dat ik slechts versie 9 bezit.

Waar gaat het fout en hoe kan ik het fixen?

Whittey

EDIT: OS= Vista, browser=IE 9.0

Laatst bewerkt:
flash player eens met de hand downloaden en installeren ,en niet via update

mm, gedaan zoals pederoco gedaan heeft, uninstall en daarna laatste versie gedownd van Adobe, maar nu is het probleem nog niet opgelost ..
Er kan op de laptop alleen maar landleven (hyves-game) via Chrome gespeeld worden, via IE of Firefox gaat het niet (meer)..

Google Chrome heeft een ingebouwde Flashplayer en IE en Firefox niet.
Zie je wel bij jouw software programma's Flashplayers staan?
Zie bijlage:

attachment.php

Dus je moet voor IE en voor Firefox twee verschillende Flashplayers installeren.

Laatst bewerkt:
Heb ik aldus gedaan, maar bieden geen oplossing...
Ook videootjes van showbizz.nl kunnen niet worden weergegeven, daar word nog steeds aangegeven dat ik Flash-versie 9 of hoger nodig heb en dat er geen flashplayer aanwezig is op het systeem ... (Heb toch echt versie 11 tussen mn programma's staan ...)

En ze staan ook allebei ingeschakeld?
Bij IE bij invoegtoepassigen en bij Firefox bij add-ons (plug-ins)
Ook Java en Shockwave Player geinstalleerd? (al zou ik niet weten of dat er iets te maken mee kan hebben, maar niet geschoten is altijd mis)
Al vermoed ik dat dat er niet mee te maken heeft, al zou je bij Chrome kunnen kijken of daar Java wel meedraait. (type in zoekbalk about:plugins)
Zo ja dan zou ik het ook niet 1,2,3 weten.
Misschien nog anderen die hier voorbij komen.

Bij IE staan beide als invoegtoepassing, bij Firefox was geen van genoemde(flash, java) aanwezig. Nu wel maar het werkt nog niet ...
En bij Chrome staat zoveel dat ik daar bijna de tel kwijt van geraakt ben, die werkt feilloos (maar IE en Firefox deden het eerst ook goed ...)

EDIT: ik denk er aan om de browser eens te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren ...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan