flash player voor android

Status
Niet open voor verdere reacties.

luron

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2011
Ondanks dat adobe geen flash player meer heeft voor android tablet heb ik toch nog een flashplayer apk gevonden op Internet en kunnen installeren.
Ik las dat de browser Dolphin flash kan afspelen dus ging ik op zoek naar de instellingen van de browser en wilde aanvinken dat hij flash bestanden moet afspelen. Dat lukt echter niet, Dolphin heeft die optie geblokkeerd en meldt dat hij geen adobe flash wil afspelen omdat hij daarmee crasht.
Is er nog een andere oplossing om flash in een browser te laten afspelen op een android toestel?
Alvast bedankt.

Ikzelf gebruik UC Brouwser ( full) werkt prima zowel met flash als javascript.

Dank je wel voor jullie antwoord.
Manamana, ik heb toevallig ook die website gevonden. Het lukte me makkelijk om zo adobe flash te installeren. Maar het probleem is dat mijn dolphin browser er niet wil mee werken. Als ik bij de instellingen van de browser aanvink dat hij moet flash bestanden openen meldt hij dat hij daar niet wil mee werken aangezien hij daarmee crasht.
PBakker, ik ga meteen op zoek naar die browser. Moet ik dan ook nog eens apart adobe flash installeren?

nee, je hoeft flash niet opnieuw te installeren, als flash op je apparaat geinstaleerd is is het goed.
Na de installatie van UC browser wel even je apparaat geheel opnieuw opstarten

Oke daarkan ik wel mee meegaan @pbakker omschreef het al en ik las hier meer over. En is Firefox nog een alternatief wellicht. Klikje

En inderdaad zie ik links die UC browser voor android. ;)

Oef, gelukt.
Met UC browser werd een lijstje aangelegd maar al ik daarin op een bestand klikte gebeurde er verder niets. Dus maar even firefox geïnstalleerd en toen lukte het meteen. Mag ik nu adobe flash verwijderen?
Nog een vraagje als jullie me hopelijk nog niet beu zijn. Op een gewone laptop kun je in je browser een locatie opgeven op je eigen harde schijf om zo snel lokaal opgeslagen html bestanden te openen. Kan dit niet op een tablet of kijk ik weeral niet goed uit?

ja bladwijzers lukken ook al.
ik ontdekte net dat je in je url balkje toch kan typen in firefox.
file:/// geeft dan onmiddellijk je mappenlijst.
mag ik volgens jou nu adobe flash verwijderen want ik ben mijn nieuw speelgoedje al aardig aan fhet volproppen.
thanks

Flash is eigenlijk wel een must, heel veel spellen draaien daar op. Als je het mij vraagt dan niet verwijderen. Hier de mogelijkheden en soms onmogelijkheden. Klikje

Ik ben ondertussen alweer een heel eind verder geraakt. Bedankt voor jullie hulp. Ik plaats hierbij nu de status opgelost.

Oke dat is goed nieuws en goed gelukt. Hier hebben anderen ook wat aan. Jij ook bedankt voor je reacties en succes verder. Groet Manamana. :thumb: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan