Flash Player voor Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

SabZero

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2006
Berichten
93
Hallo mensen. Ik heb nieuwste adobe of macromedia flash player geinstaleerd maar toch werken ze niet goed in Vista. De flash sites knipperen de hele tijd (flash gedelte van sites)!

Is er een goede oplosing?
 
Er is nog geen flashplayer die compatibel is met Vista volgens mij. (ben er bijna zeker van)
 
Ik krijg hem op vista niet eens geinstalleerd. Hij zegt wel dat hij het gedaan heeft, maar er gebeurd helemaal niks.
 
weet iemand wanneer hij uitkomt. erger me echt een ongeluk omdat ik op een hele hoop sites niet meer kan komen.
 
Vreemd verhaal, ik gebruik ook Vista, en flash werkt hier prima, staat hij wel enabled bij de internetopties, programma's, invoegtoepassingen?

Probeer anders eens de fix, misschien dat flash daarna wel werkt.
 
Laatst bewerkt:
Ja hij staat ingeschakeld, de fix link kan niet worden geinstalleerd vanwege vista. Moet xp hebben zegt hij.
 
Heb deze nog gevonden
C:\Windows\System32\Macromed\Flashutil9b => eigenschappen en dan tabblad compatibiliteit en dan "dit programma in deze compatibiliteitmodus uitvoeren" aan vinken en windows XP (SP2) selecteren. Flash player zal zich nogmaals installeren. Even opnieuw opstarten en het werkt.
 
Verder dan dit kom ik niet:C:\Windows\System32\Macromed\Flashutil9b => eigenschappen

Naamloos.jpg


ik zie hier nergens "compatibiliteitmodus uitvoeren"!

Help!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan