flash player werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

artisjok

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2014
ik wou gaan chatten en downloaden java (die het nooit gedaan heeft ) en nu is mijn flash player dr af kan geen filmpjes bekijken of chatten kan iemand mijn helpen?

alsik na die chatsite ga komt er een venster met applicatie geblokt wegens securitysettings en antivirus staat komende 15min uit

:( YEP ...je tijdens her-installatie van java uitschakelen gedeelte van firewall en anti-virus moet, als je dit lukt dan pas terug en firewall en anti-virus terug inschakelen ...
vervolgens probeer opnieuw dan die chat :(
MAARR het is van belang dat je van tevoren op goede manier ( grondig ! ) oude installatie van java hebt verwijdert ( ! ) ..

Laatst bewerkt:
lukt gewoon niet ik open de chat komt java load screen en dan error ennix

:( mjaa installatie van java is niet goed gelukt :( ( denk namelijk zo ! )
oof je in je browser ook nog java bij invoeg toepassingen toestaan moet:( ............... kijk screenshot !
ScreenShot031.webp

Laatst bewerkt:
ik ben ook dom e had m al geinstalleert maar moest beveiligingsrisico mediumeren werkt nu gewoon

heb java net geupdate omdat de pc erom vroeg en werkt nu niet meer wat te doen?

:confused: Vreemd :( maar oke ga maar even deze handleiding nadoen misschien helpt wat :(
===================
1)-Internet opties
2)-Beveiliging / Aangepast nieau ( ! ) ..
3)-Scroll naar beneden tot Uitvoeren van scripts
4)-Actief uitvoeren van scripts ...inschakelen (!) ! ..
============================
5)-Onder staat ook : Java applets uitvoeren in scripts .... die ook inschakelen ! ! :D
herstart je browser dan ..

Onder staat ook : Java applets uitvoeren in scripts .... die ook inschakelen ! !
herstart je browser dan ..

^
^
^
kon ik niet vinden

:confused: Die zal je moeten vinden :(
r09gcl.jpg

:d Kijk nou :D dit was stereo ...en ineens werkt die wel ... :D :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan