flash player werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekking

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Ik heb al vele malen adobe flash player gedownload. Ga ik dan naar configuratie scherm dan staat hij er bij software gewoon bij. Ga ik dan naar b.v radiodigitaal en klik daar dan een station aan dan komt de download site van de flashplayer omdat ik die niet zou hebben.
Heb al de standalone versie geprobeerd en ook een fix maar dan krijg ik de foutmeldingen zoals in bijgevoegd bestand.
Mijn OS is Windows XP sp2 en IE7

flashplayerhh3.png

flashfixpr6.png

Laatst bewerkt:
Flash Player werkend maken
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Installeer, indien je dit nog niet gedaan hebt, Flash Player via de website van Adobe.
http://www.adobe.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash
2. Kies: Start > Computer.
3. Open C:\Windows\System32\Macromed\Flash.
4. Open de eigenschappen van het bestand FlashUtil9b.
5. Open tabblad Digitale handtekeningen en klik de handtekening in de Handtekeningenlijst aan.
6. Klik op Details.
7. Klik op Certificaat weergeven.
8. Klik op Certificaat installeren en doorloop de wizard door tweemaal op Volgende en één keer op Voltooien te klikken.
9. Wacht tot het bericht dat het importeren voltooid is verschijnt en sluit deze door op OK te klikken.
10. Sluit de vorige drie detailvensters door op OK te klikken in ieder venster.
11. Klik rechts op het bestand FlashUtil9b en kies Als administrator uitvoeren.
12. Klik op Install Now, wacht tot het inladen voltooid is en klik op OK.
13. Start Windows opnieuw.

Heb alle stappen doorlopen en inmiddels blijkt flashplayer alleen bij radio digitaal niet te werken bij b.v. spelletje werkt het wel. Heb op de site van radio digitaal gelezen dat je windows media player moet hebben en wij gebruiken BS player. Media player gaf alleen maar zwart beeld.

Laatst bewerkt:
Nog niet helemaal.
Bij radio digitaal bij het aanklikken van een zender springt hij automatisch naar de site van adobe om de flash player te downloaden. Die staat dus wel op de computer. Heb toen geprobeerd om windows media player te downloaden maar vlak voor het eind komt de melding dat het niet gelukt is om media player te downloaden en komt de suggestie om de pc opnieuw op te starten en nogmaals wmp te downloaden en dit blijft zich dan oneindig herhalen. Sommige radiozenders kun je afspelen met winamp maar lang niet alle zenders. Wil nu dus toch wmp 10 (11 lees ik niet veel gunstige berichten over en lukt trouwens ook niet) installeren maar krijg het niet voor elkaar.

Jeetje, dat is simpel opgelost. Tenminste wat het radiogebeuren betreft. Was alles maar zo gemakkelijk.
Maar nog steeds wordt bij bepaalde zaken om wmp gevraagd. B.v. bij MSN video staat er na het klikken op het venster met een filmfragment:

Je moet gratis software installeren voordat je dit product kunt gebruiken
Voor dit product heb je Microsoft© Internet Explorer 6, Microsoft© Media Player 10 en Macromedia Flash 6 nodig. Je kunt deze gratis software downloaden via onderstaande links. Volg daarna de instructies.
Stap 1: Macromedia Flash Player downloaden
Macromedia Flash player is gratis
Vernieuw deze pagina zodra de software geïnstalleerd is.
Klik ik nu toch op de flash playe downloaden dan komt al snel de melding download succesvol en klik dan op vernieuw deze pagina maar dan komt hij weer terug in stap 1

Die Flash player heb ik dus en inmiddels ookMedia player, weliswaar zonder beeld maar wel met geluid.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan