flash player werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Veuger

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Bij verschillende sites die ik bezoek krijg ik de melding dat mijn pc niet de juiste flash player gebruikt.
vaak staat er een link naar een down load, en wanneer ik die aanklik krijg ik al snel de melding dat de flash player met succes is geinstalleerd.
Wanneer ik dan de bewuste site weer open krijg ik weer die zelfde melding.
Wie weet raad?

flash player

Ook ik heb het probleem sinds kort op verschillende sites. Flash Player niet geinstalleerd

Ik heb alles gecontroleerd, ook bleef mijn mcafee aangeven dat hij een trojan horse: Vundo had verwijderd, meerdere keren, en dacht dat ik die eruit had gekregen door een verwijdertool van Symantec

(zie: http://64.233.183.104/search?q=cach...trojaans+paard+vundo&hl=nl&ct=clnk&cd=8&gl=nl)

Dus dacht dat het daaraan lag. Maar nog steeds heb ik het probleem dat ik zogenaamd geen flashplayer heb als ik bepaals spellensites bezoek, dan download ik hem maar weer, maar niets helpt. Ik heb alle alle oude versies van Sun JRE eruitgegooid en de aanbevolen (door www.hubbie.nl) java gedownload maar niets helpt.

Ook is mij opgevallen dan onder C:Windows\ie7 blauw is gekleurd terwijl de rest zwarte letters heeft, misschien heeft dit er niets mee te maken

Mcafee geeft iedere keer ook weer een nieuw bericht dat hij Vundo heeft verwijderd dus dat klopt ook niet want dan zou hij geen berichten geven als dat Trojaans Paard echt weg zou zijn.

Intussen kan ik flashplayer helemaal niet meer opnieuw downloaden.

Weet iemand nog een goede oplossing voor dat trojaans horse Vundo, zodat ik hem echt weg krijg, misschien is het probleem met die Flashplayer dan ook opgelost!!

Groetjes,
Marian

Flash player!!

Nog steeds Flashplayer probleem.

Intussen kwam ik erachter dat ik een Virtumonde Trojan had en heb die uiteindelijk weggekregen. Ook spyware bad sites en adware Hotbar.

Heel mijn computer is weer schoon van adaware enz. maar na Flashplayer weer te hebben geinstalleerd ga ik bijv. naar King.com, naar mijn gekozen spelletje en als ik dan probeer te spelen krijg ik weer een bericht dat ik geen Flashplayer heb.

Please kan iemand mij a.u.b.helpen ik weet echt geen oplossing hiervoor.
:o:o:o

Ha ha, meneer B. Veuger, misschien kan ik helpen.

Ik heb het inmiddels opgelost, en misschien heeft het met die trojan te maken die ik hiervoor beschreef.
Ik bleef deze terugkrijgen en heb hem uiteindelijk weggekregen met een nieuwe verwijderstool van symantec.

VirtumundoBeGone.exe in de veilige mode gebruiken!! en weg was die Virtumonde of Vundo (Trojan Horse).

Daarna opnieuw opstarten en uninstall Flashplayer (ook al denk je dat hij er niet opstaat)
opnieuw opstarten. En weer opnieuw Flashplayer installeren, en voila......hij doet het weer.

Er is natuurlijk wel een oorzaak dat die Flashplayer maar niet wilde werken.....
Bij mij was het een Trojan Horse, maar misschien bij jou wat anders.

In ieder geval probeer het laatste wat ik hier vertelde en kijk of het werkt!!

Veel Sterkte, ben blij dat ik mijn eigen probleem heb kunnen oplossen, zonder dat ik iemand lastig hoef te vallen.

Succes, en stuur nog even een reactie als het lukt, want dat vind ik dan leuk om te horen!!

Groetjes,
Marian

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan