Flash Player werkt niet !

Status
Niet open voor verdere reacties.

akoopal

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2008
Berichten
17
Geacht Pannel;
Ik heb een laptop Fujitsu/siemens, deze heb ik opnieuw geinstalleerd en daar na werk het programmatje Flash Player niet meer, ik heb deze al verschillende keren verwijderd en opnieuw geinstalleerd, en dan lijkt het of het is geinstalleerd maar werken doet het niet.
Kan U mij helpen met dit probleem? Bij boorbaat dank daar voor,

A.Koopal
 
Ik heb even het onderwerp aangepast want je vraag gaat over Flash ! Zo heb je meer kans op de juiste reacties !
 
Ik heb Uw bijde antwoorden uitgevoerd maar het resultaat is hetzelfde het lijkt dat Flash is geinstalleerd, maar als je bijvoorbeeld probeert een videotje te openen vraagt dat meteen om flash eerst te installeren
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welke browser gebruikt u?
In geval van Internet Explorer: Weet u zeker dat u de 32 bits versie gebruikt en niet de 64 bits versie?
Op 64 bits windows systemen is er namelijk een 32 bits en een 64 bits versie van Internet Explorer aanwezig. Normaal gezien wordt de 32 bits versie van Internet Explorer standaard gebruikt, echter kan het in sommige gevallen voorkomen dat er toch een snelkoppeling van de 64 bits Internet Explorer wordt gebruikt.

De 32 bits versie van Internet Explorer is te vinden op de volgende locatie:
C:\Program Files (X86)\Internet Explorer\
Dubbel klik dan op Iexplore.exe
 
Sorry ik weet zeker dat ik de 32bits versie heb gebruikt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is een bekend verschijnsel dat sommige websites de updates van Flash niet herkennen. In de meeste gevallen is dat te verhelpen door de standalone versie van de Flash Player te installeren. Je moet hiervoor eerst alles van Flash deïnstalleren. Je kunt dit het best doen met Revo Uninstaller Installeer dan de standalone versie van de Flash player
 
Flash werkt niet

Het is een bekend verschijnsel dat sommige websites de updates van Flash niet herkennen. In de meeste gevallen is dat te verhelpen door de standalone versie van de Flash Player te installeren. Je moet hiervoor eerst alles van Flash deïnstalleren. Je kunt dit het best doen met Revo Uninstaller Installeer dan de standalone versie van de Flash player

Bijde aanbevelingen gedaan resultaat is 0 flash werkt nog steeds niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan