flash-plugin problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry1st

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Als ik op verschillende internetpagina's kom, krijg ik steeds de volgende mededeling:"Om het menu weer te geven heeft u de flash-plugin nodig". "Klik hier om de laatste versie van de flash-plugin te downloaden. Als ik dat dan doe, kom ik op de pagina van Adobe Flash Player Download Centrum Windows. Ik download de Adobe Flash player en krijg de mededeling dat het programma succesvol is geinstalleerd. Alleen, dan doet die Flash player het niet, in geen enkele pagina. Steeds blijft bovenstaande foutmelding terugkomen. Of ik de pagina open in Explorer, of in Mathon (mijn standaard browser). Wie kan mij helpen?

Dank voor het antwoord. Inmiddels heb ik de flahplayer verwijderd, de computer opnieuw gestart, ben naar het download centre van Adobe gegaan en geklikt op het downloaden van de flashplayer (zonder Yahoo toolbar). Er verschijn géén goldbar waarop ik toestemming zou moeten geven voor download. Er valt dus helaas niets te downloaden/installeren voor mij. Heb je nog een volgende tip? Ik ben nu aan het zoeken naar het bestand zodat ik het eerst op mijn computer kan opslaan, zonder het eerst rechtstreeks te moeten installeren.

Laatst bewerkt:
Thanks, ik heb via Explorer Flash player kunnen installeren en mijn probleem is opgelost! Dank voor de hulp! :thumb:

adobe

ook ik heb flash plugin problemen en kom er met geen mogelijkheid uit hoe ik dit programma kan installeren en dan zonder yahoo toolbar

Laatst bewerkt:
thanks voor je snelle bericht maar er stond niet eens wat aangegeven dat ik iets moest installeren kreeg de melding van het is geinstallerd te zien zonder dat ik wat heb gedaan.
had op een gegeven wel de balk van toolbar en adobe zou geinstalleerd zijn maar het werkt nu nog niet

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan