Flash programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Postribe

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2005
Hallo iedereen,

Waar zou ik een programma kunnen downloaden voor een flash bestand te maken vb: ik maak een flash en die flash heeft en foto als de bezoekers boven die foto gaan met een muis peiltje dat een geluid kan van komen.

dank u wel.

heb je al eens op deze site gekeken.
daar kun je veel vinden.

Mocht je toch via Flash willen werken:

Macromedia Flash MX

Is een programma om flash bestanden mee te maken.

De meest recente versie van Adobe Flash (voorheen Macromedia) is Flash 8

Dank u iedereen, het zijn allemaal goeie programma's, maar ik kan niet mee werken en is moeilijk te leren maar mss weten jullie speciaal een gemakkelijke programma. Wat ik wil eigelijk is zo iets als van deze website die fotos aan de zijkant als je er op gaat dan begint de stem.. zo iets wil ik doen...

Deze is het website: http://www.chrisenco.vt4.be/

dank u

Wil je iets in Flash gaan maken dan zul je toch je er in moeten verdiepen. Ik ken geen ander programma dat Flash kan maken behalve Adobe Flash :confused:

Ik denk dat dit wat jij bedoelt ook handig te maken is met een mouse-over in javascript, heb het volgende gevonden voor je op www.leejoo.nl

Code verplaatst -> Paar posts naar onder , want de
HTML:
 en [php] tags voegen teveel \ en + enzo toe

Zoiets denk ik

Laatst bewerkt:
Grrr ben nog ff aan het stoeien met het plaatsen van de code :P

Stomme html moet uit :0

gebruik daar [ HTML] [/ HTML] of [ PHP] [/ PHP] voor, die laten het eindresultaat niet zien.

Ok ben eruit bedankt :) Hierboven dus de code voor je :)

Laatst bewerkt:
En topic starter had ook mijn link kunnen volgen.:confused:

Het is Bijna super :) eigelijk mijn vraag is beantwoord nu helemaal:p maaaaaaaaar ik zou nog iets willen vragen als ze met het muis peiltje over het foto gaan dat de foto ook verandert en het geluid begint.... zou je da ook eens kunnen door sturen.

dank u

Ai dat moet ik zelf ook nog ff opzoeken, want je zult dan bij onmouse over 2 verschillende acties moeten gaan uitvoeren, weet niet of dat kan, en anders zal het van de ene aktie over gaan in de andere ofzo...

Ik ga even zoeken voor je

bierens zei:
Ai dat moet ik zelf ook nog ff opzoeken, want je zult dan bij onmouse over 2 verschillende acties moeten gaan uitvoeren, weet niet of dat kan, en anders zal het van de ene aktie over gaan in de andere ofzo...

Ik ga even zoeken voor je

danku

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan