flash speler vereist bij games op msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

wen1984

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 aug 2006
Ik heb een probleem met het spelen van games. Hij geeft aan: flash speler vereist. Ik heb een flash speler (adobe, versie 9) op mijn computer staan. De winks bij mijn msn doen het ook, terwijl daarvoor toch een flash speler voor vereist is. Ik heb ook al oudere versies verwijderd en er een nieuwere versie opgezet, maar niets werkt.

Ik hoop dat iemand van jullie hier een oplossing voor heeft!

Ik heb trouwens de laatste versie van msn: windows live messenger. Met een versie eerder had ik hetzelfde probleem.

Mogelijk is die Adobe speler niet identiek aan die van Macromedia ? (AL heeft Adobe in 2005 Macromedia voor een paar miljard Euro's overgenomen)

Als het antwoord "nee" zou luiden -maar daar durf ik geen zinnig woord over te zeggen-, dan zou je kunnen overwegen die van Macromedia te downloaden en te installeren.

Bedankt voor je reactie, maar volgens mij is het dezelfde.
Ik heb iig meerdere versies geprobeerd, maar werkt nog niet helaas. Hoop dat iemand nog een oplossing heeft.

Hi!

Over welke games praten we? De games in je MSN (ala Chess enzo).

Vreemd.. Wat je kunt doen is via CONFIGSCHERM - SOFTWARE zowel de Flash player als je MSN deïnstalleren.

Daarna van de adobe site de nieuwste flash player ophalen, daarna de nieuwste MSN.

Vergeet niet tussentijds even je PC opnieuw op te starten.

Laat wat weten! :thumb:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan