pontoe
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 jan 2008
- Berichten
- 351
ey all,
ik ben een tower defender game aan het maken in flash cs3 (AS2), maar hij werkt niet. ik heb op het moment 2 objects, move (een graphic) en p1 (een button). de bedoeling is dat move naar p1 loopt, en daarna zie ik wel verder. maar bij dit punt zit ik al vast. dit is mijn code op het moment:
en in een andere layer:
allemaal op frame1.
het probleem is, als ik hem probeer af te spelen, loopt flash vast en na een tijdje krijg ik een melding dat het programma nogal traag is ofzo, met de vraag erbij of ik het programma wil stoppen. wat doe ik verkeerd?
ik ben een tower defender game aan het maken in flash cs3 (AS2), maar hij werkt niet. ik heb op het moment 2 objects, move (een graphic) en p1 (een button). de bedoeling is dat move naar p1 loopt, en daarna zie ik wel verder. maar bij dit punt zit ik al vast. dit is mijn code op het moment:
Code:
onclipevent(enterframe)
{
while(p1._x!=move._x){
move._x=move._x+(p1._x-move._x/math.sqrt(p1._x-move._x)^2+(p1._y-move._y)^2)*0.1;
move._y=move._y+(p1._y-move._y/math.sqrt(p1._x-move._x)^2+(p1._y-move._y)^2)*0.1;
}
}
en in een andere layer:
Code:
stop();
allemaal op frame1.
het probleem is, als ik hem probeer af te spelen, loopt flash vast en na een tijdje krijg ik een melding dat het programma nogal traag is ofzo, met de vraag erbij of ik het programma wil stoppen. wat doe ik verkeerd?
Laatst bewerkt: