flash vervangen door plaatje in joomla

Status
Niet open voor verdere reacties.

webmasterbv

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jul 2011
Hallo,

Op mijn website heb ik een flash presentatie die op pc's mooi wordt afgespeeld. Maar op een Iphone of browsers zonder flash geïnstalleerd, valt dit vlak gewoon weg in Joomla. Hoe kan ik de flash presentatie in deze gevallen vervangen door een jpeg of gif bestand?

Zie het voorbeeld op mijn website: Golfbaan Landgoed Bergvliet: Golfen, Greenfee en GVB

M.v.g. Gijs

Hoi gijs,

Misschien heb je wat aan de volgende site:
http://kirupa.com/developer/mx/detection.htm

Anders kun je ook bij google "+html flash detection" intypen en daar zelf een goede keuze uithalen.

Ik heb zelf wel een beetje verstand van html en flash, maar dit is iets wat ik niet weet.
En aangezien er een grote kans bestaat dat er niemand anders reageert, probeer ik je de juiste kant op te sturen.

Gr. gast0140

Hoi Gijs,
Met javascript kan je ook een plaatjes-wisselaar maken, met of zonder overvloeiers. Dan kan je via een flash-detect javascript achterhalen of dat toegepast moet worden.
Maar als je het toch hebt, is de hele flash niet nodig! :)
Plus: er kan ook een alternatief ingebouwd worden voor als men ook geen javascript heeft, of als javascript uit staat (> er komt dan een scroll-balkje om alle images te zien).

Voor aan de linkerkant, in het menu van het te vervangen flash-blok, kan je de toelichting pop-up'jes regelen met een "pure css pop-up": het principe staat hier.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Edit
Misschien niet zo voor jou van toepassing, maar voor de compleetheid:
/Edit

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan