Flash Werkt en de tekst niet...? Help Aub!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chikitazzz

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2007
Hallo

Ik heb flash website die ik wil uploaden op www.000webhost.com maar al sik die upload alles werkt ik zie design knopjes muziek speelt af alles is goed maar ik zie geen menu tekst en dergelijke teksten... die ik nie kan zien weet iemand wat de rede kan zijn ???

danku Mvg!

Kun je misschien een link plaatsen naar de website? Zit de tekst in de .swf, of wordt deze ingelezen uit andere bestanden? In het laatste geval is er mogelijk iets mis met URL's in het Flash bestand.

Kun je misschien een link plaatsen naar de website? Zit de tekst in de .swf, of wordt deze ingelezen uit andere bestanden? In het laatste geval is er mogelijk iets mis met URL's in het Flash bestand.

Tekst bestanden zitten in een andere file in een xml file... hier is de link
www.photography.webege.com

tekst staat er wel maar precies niet op de juiste plaats en veel spacies tussen de teksten ik wee nie wat er miss is

In het .fla bestand zullen tekstblokken te vinden zijn, waarin de xml ingelezen wordt. Deze tekstblokken kun je verplaatsen.

In het .fla bestand zullen tekstblokken te vinden zijn, waarin de xml ingelezen wordt. Deze tekstblokken kun je verplaatsen.

Ah zo ik heb het geprobeert maar het lukt mij niet ik ken eigenlijk niks van .fla... als ik die doorstr naar u ... kan jij ze recht zetten ... zou heel lief zijn ... als je me daarin wilt hepen ...

Mvg!!!

Het is de bedoeling dat je via Helpmij leert om iets zelf te doen, in plaats van anderen het werk voor je te laten doen. Als je een Flash website wil hebben lijkt het me logisch dat je hiervoor de nodige kennis opdoet.

Zo moeilijk is het allemaal niet: als je niets weet van Flash kun je eerst de tutorials doornemen. Die zitten in het programma. Als je vervolgens het .fla bestand opent en naar de Library gaat, dan kun je door de onderdelen bladeren van je Flash bestand. Daar vind je ook de tekstblokken, deze kun je openen en bewerken.

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan