Flash werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sonic Youth

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2002
Berichten
181
Ik heb het volgende probleem. Bij een vriend van mij lukt het niet om flash te zien. Bij internet explorer geeft hij steeds een kruis aan bij de afbeelding. De plugin is geinstalleerd, we hebben zelfs het programma op zijn schijf gezet. Bij activeX elementen staat alles goed m.i. Ik heb een flashscreensaver op zijn pc gezet en dan krijg ik een waarschuwing dat de klasse niet is gedefinieerd. Virusscanner erover heen gegooid, geen resultaat. Ad-aware haalt steeds een paar filetjes weg, maar nog steeds niets.....nieuwste windows service pack erover heen gegooid....nada. De opties die aangegeven worden op de macromedia site allemaal gedaan, maar nog steeds helemaal niets. M.a.w. ik kom er niet uit, help!
 
Waarschuwing Door deze methode kan uw computer of netwerk kwetsbaarder worden voor aanvallen door kwaadwillende gebruikers of schadelijke software, zoals virussen. Microsoft raadt deze methode niet aan, maar verschaft u deze informatie zodat u zelf kunt beslissen of u de methode al dan niet wilt uitvoeren. Het gebruik van deze methode is voor uw eigen risico.

Waarschuwing Onjuist gebruik van de Register-editor kan ernstige problemen veroorzaken die ertoe kunnen leiden dat u het besturingssysteem opnieuw moet installeren. Microsoft kan niet garanderen dat problemen die voortvloeien uit een verkeerd gebruik van de Register-editor, kunnen worden opgelost. Het gebruik van de Register-editor is dan ook voor uw eigen risico.

Als u deze problemen wilt omzeilen, wijzigt u de waarde van de subsleutel FEATURE_LOCALMACHINE_LOCKDOWN in 0.

Opmerking De waarde van de subsleutel FEATURE_LOCALMACHINE_LOCKDOWN is in Windows XP SP2 standaard ingesteld op 1.

Ga als volgt te werk:1. Sluit alle Windows-toepassingen af.
2. Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ regedit in het vak Openen en klik op OK.
3. Klik op de volgende registersubsleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\FeatureControl\FEATURE_LOCALMACHINE_LOCKDOWN
4. In de subsleutel FEATURE_LOCALMACHINE_LOCKDOWN voert u de volgende stappen uit:a. Klik op Iexplore.exe.
b. Open het menu Bewerken en klik op Wijzigen.
c. Typ 0 in het vak Waardegegevens en klik op OK.
d. Klik op Explore.exe.
e. Open het menu Bewerken en klik op Wijzigen.
f. Typ 0 in het vak Waardegegevens en klik op OK.

5. Open het menu Bestand en klik op Afsluiten om de Register-editor af te sluiten.
6. Start Windows opnieuw op.
mischien helpt dit en ik neem aan dat julie de nieuwste
Macromedia Flash Player hebben geinstaleerd
 
Bedankt ronni123,

Ook deze methode heb ik al geprobeerd, maar helaas nog steeds geen flash. Inderdaad hebben wij ook al de nieuwste geinstalleerd. Eerst flash6 player helemaal verwijderd net zoals shockwave en vervolgens flash 7 geinstalleerd...maar nada. Ook nog een standalone player geprobeerd maar niets....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan