flash

Status
Niet open voor verdere reacties.
Loopt goed. Als je nu van SIT SITE maakt lijkt het me nog beter.

Tijdens het muziekje komt de tekst langs WE KOM OP MIJ SIT. Ik neem aan dat je hier WEL KOM OP MIJN SITE bedoelt. Er vallen dus een paar letters weg (de L, de N en de E).

Geplaatst door Wim1960
Tijdens het muziekje komt de tekst langs WE KOM OP MIJ SIT. Ik neem aan dat je hier WEL KOM OP MIJN SITE bedoelt. Er vallen dus een paar letters weg (de L, de N en de E).

ikzelf heb daar geen last van bij mij is de tekst wel voledig maar als het bij een ander niet goed is moet ik er nog wat aan veranderen (maar hoe)

bram:thumb:

Ik heb het nog even op twee andere PC's geprobeerd. Bij allemaal hetzelfde resultaat. Alle drie (ME, XP Home en XP Pro) hebben ze IE 6 en een resolutie van 1024x768. Redelijk standaard zou ik zeggen.

Als ik goed naar het beeld kijk lijkt het of de ruimte voor de tekst rechts te klein is. Misschien valt daardoor een letter weg. Ik heb een screenshot van een deel van je site bijgevoegd.

Bijlagen

• flash.jpg
    flash.jpg
    7,3 KB · Weergaven: 33
ik zie ook dat het een ander letertype is dan bij mij dan zal het daar wel aan leggen denk ik

:confused:

Laatst bewerkt:
Ik weet het verder ook niet. Kijk zelf even of je er wat mee wilt doen.

je hebt dan waarschijnlijk een niet-standaard font gebruikt. Als deze niet op een computer geinstalled is krijg je dus een ander lettertype en klopt de weergave niet meer.

gebruik gewoon een font die standaard in windows zit, gaat het altijd goed...

oke bedankt wim wel zo handig als een ander ook de tekst kan lezen:D

bram:thumb:

De oude was wel te begrijpen, maar dit is beter. Ik vind persoonlijk het lettertype ook mooier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan