flashknoppen in combi met frameset werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

hateemel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Hallo,

Ik ben bang dat ik alweer achterloop in het werken met html.. Hopelijk kan iemand mij heel gemakkelijk helpen!:
Het probleem:
'oud' ontwerp van index.html opgebouwd in frames waarin de header een in flash-knoppenbalk is die de pagina's in de MAIN moet plaatsen.
Nu ben ik 'm aan het vernieuwen (groter maken) en nu doen de knoppen het niet goed meer... De pagina's worden geopend in nieuw venster/tabblad ipv in het frame MAIN.

De html-pagina heb ik echt al lang geleden geschreven. Ik heb tot nu toe met het uploaden van nieuwe swf'jes geen probleem gehad. Maar nu ik de gehele originele site weer download naar mijn computer openen de pagina's ook ineens in een nieuw venster. Dus online gaat ie nog goed, offline niet.

Ben al 2 dagen aan het zoeken en veranderen ... Ik kom er niet meer uit! Wie, o wie, kan mij helpen!?

Balen.. had ik al ergens gevonden, maar dat doet 't dus ook niet..
Hij ziet er nu zo uit.. moet toch goed gaan officieel!?
<html>
<head>
<title>Welkom bij muziektheaterschool GRID</title>
</head>
<body bgcolor="#ffffff" bottommargin="0" leftmargin="0" rightmargin="0" topmargin="0"><BASE TARGET="MAIN">
<center>
<!-- URL's used in the movie-->
<A HREF=lessen.html></A> <A HREF=nieuws.html></A> <A HREF=voorstellingen.html></A> <A HREF=docenten.html></A> <A HREF=foto's.html></A> <A HREF=filmengeluid.html></A> <A HREF=links.html></A> <A HREF=http://muziektheaterschool.mygb.nl/></A> <!-- text used in the movie-->
<OBJECT classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,0,0" WIDTH="780" HEIGHT="84" id="knoppengrid" ALIGN="top">
<PARAM NAME=movie VALUE="knoppengrid.swf"> <PARAM NAME=quality VALUE=high> <PARAM NAME=scale VALUE=noborder> <PARAM NAME=salign VALUE=T> <PARAM NAME=bgcolor VALUE=#FFFFFF> <EMBED src="knoppengrid.swf" quality=high scale=noborder salign=T bgcolor=#FFFFFF WIDTH="780" HEIGHT="84" NAME="knoppengrid" ALIGN="top"
TYPE="application/x-shockwave-flash" PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></EMBED>
</body>
</html>

Als je nog wat weet of ziet!??

Verplaats:
<BASE TARGET="MAIN">

<html>
<head>
</head>
<body bgcolor="#ffffff" bottommargin="0" leftmargin="0" rightmargin="0" topmargin="0"><BASE TARGET="MAIN">
<center>

<html>
<head>
<BASE TARGET="MAIN">
</head>
<body bgcolor="#ffffff" bottommargin="0" leftmargin="0" rightmargin="0" topmargin="0">
<center>

En bij de knoppen zelf is NIET ingevoerd bij url de target?

:cool:

Hmm.. Dat werkt dus ook niet.. Ik dacht eerst dat het aan de .js bestand zou liggen, omdat ik toen de 'online versie' nog niet had gedownload. Maar bij beide doet ie dus hetzelfde..

Ik heb de knoppen in flash dus als window > 'MAIN' gegeven.. Dan nu ook nog in de html de 'url's used in the movie' genoemd en de target erbij gezet, en dan ook nog dit laatste...

Ik weet het dus ook niet meer.. Ik heb het ook al opnieuw geschreven

Als je nog wat weet!? En anders in ieder geval bedankt!

je bedoelt de website zelf zoals ie nu is? www.muziektheaterschoolgrid.nl

Ik doe dit echt voor de lol.. dus let niet op rare dingen > heb het mezelf een beetje aangeleerd allemaal!-) :o

Deze doet 't dus gewoon.. Maar zogauw ik de boel op mijn eigen omgeving wil laten draaien opent ie telkens in een nieuw venster.

Opmerking > ik maak de nieuwe in CS3 ipv flash 8. Maar goed > officieel niets veranderd aan de html's, alleen maar de grootte. En misschien ook nog belangrijk.. ik werk op mac.

Goed dat je zo mee wil denken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan