flashplayer samen met firefox heeft nog altijd problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fene50

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2012
er is terug een probleem als ik een game speel,die crasht terug.ik heb dan een vroegere versie van flashplayer installeert,en toen was het probleem opgelost. nu kreeg ik een melding dat er een programma niet goed werkte,en dat ik flashplayer moest updaten naar 11.3.300.268.dat heb ik dus gedaan,met als resultaat ,terug een probleem als ik een game speel.dus wat moet ik nu doen?heb ik flashplayer 11.3.300.268,dan is er een probleem met het spelen van een game.installeer ik een vroegere versie van flashplayer,dan is er een probleem met een programma die niet goed werkt.heeft er iemand een poilossing daarvoor?grtjes fene

Hallo fene50. Vaak veel problemen. Probeer deze eens.
Voordat je Flash Player voor een windows-browser installeert, moet je alle eerdere versies van Flash Player verwijderen en uw computer opnieuw opstarten.

Je moet even goed doorlezen welke handelingen je moet verrichten. Klik Succes.

ik heb alles van flash uninstall gedaan zo het in die handleiding staat,en terug geinstalleert,en toen ging er een pagina open met de melding dat flash player goed installeert was.maar toch blijf ik het zelfde probleem hebben,als ik op een game site pool speel.wat ik mij wel af vraag is,in firefox als ik klik op extra dan add ons,en dan plug ins,moet er daar iets staan van flash?tis omdat ik dat nergens zie staan.ik zie wel shockwave flash staan.ik kan natuurlijk terug een vorige versie installeren,dan heb ik geen probleem om pool te spelen,maar dan krijg achter een tijdje een melding van te updaten naar de recenste versie van flashplayer.of ik zou een vorige versie van firefox kunnen installeren,maar ik weet niet of dit kan.grtjes fene50

Ik heb een tijdje terug ook een probleem gehad met Firefox waarbij het geluid wel werkte, maar het beeld stil bleef staan. Dit heb ik toen als volgt op kunnen lossen:

1. Zoek het bestand C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\mms.cfg
2. Open het bestand in een teksteditor, bijv. Notepad
3. Voeg als laatste regel in het bestand de volgende tekst toe: ProtectedMode=0
4. Sla het bestand nu op (in mijn geval, Windows 7, moest ik het bestand eerst in Mijn Documenten opslaan en vervolgens kopiëren naar de juiste map C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash, dit i.v.m. administratorrechten die benodigd zijn om het bestand in deze map op te kunnen slaan)
5. Herstart Firefox

Misschien dat het nodig is je computer helemaal opnieuw op te starten, maar wat ik me herinner was het voldoende om alleen de browser af te sluiten en opnieuw te starten.

Oke probeer dan eens Internet Explorer en of google chrome eens te spelen.

internet explorer en chrome,daar heb ik geen problemen om een game te spelen.grtjes fene50

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan