Flashpower1 weebly

Status
Niet open voor verdere reacties.

flashpower1

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2012
Hallo,

Ik heb even een vraag betreft www.flashpower1.weebly.com .
Mijn vraag is of jullie misschien verbeteringen weten voor de site,
binnenkort ben ik ook van plan voor de betaalde service te gaan. (dus dat je dan .nl en .com krijgt enzo)
Mijn vraag is ook of jullie misschien wat weten om nog meer op de site
te plaatsen.

Met vriendelijke groeten,
Flashpower1

Hoi,

Mooie site hoor! Alleen jammer dat onderaan ''Made with Weebly'' staat. Het is inderdaad erg verstandig om een .nl domein aan te schaffen. Bij versio.nl kun je erg voordelig (.nl voor €3,29) aanschaffen. Misschien kun je ook eens naar DreamWeaver kijken om je site nog professioneler te maken. Je kunt dan je site helemaal inrichten zoals je zelf wilt. Je hebt dan natuurlijk nog wel een host nodig.

J.

@Jaspertjeh
Bedankt voor je positieve reactie, en je tips. Ik wild eerst graag wat ervaring opdoen met
zo'n soort website voordat ik ga beginnen aan een betaalde website.
Helaas kan ik nu geen DreamWeaver gebruiken voor de site die ik nu heb,
maar dit heb ik eerder al wel eens gebruikt, dat geeft je site veel meer professionaliteit.
Ook heb ik al eerder een site gemaakt met Joomla, het is handig voor enkele dingen
maar soms kan deze ook zeer lastig zijn. Ook zou ik vragen, natuurlijk alleen als je het zelf wilt,
ook eens te kijken naar enkele artikelen die geplaatst zijn. En misschien dat je
daar nog verbeter puntjes kunt aangeven. Maar natuurlijk alleen als je zelf wilt.

Graag gedaan! Tuurlijk wil ik even verder lezen op je site. :D

Okee, een paar verbeter puntjes volgens mij;
- Misschien kun je een ImageFader maken om verschillende afbeeldingen te tonen i.p.v. 1 afbeelding
- Onder het kopje ''Zelf muziek maken'' staat een mixer. €1200 voor een beginneling is denk ik erg duur. Misschien kun je verschillende mixers van verschillende prijsklasses beschrijven en wat de voor en nadelen van de mixer zijn.
- Dan bij de enquete is de laatste vraag ''Waar woon je in''. Waarvoor is deze vraag nodig als je het over muziek hebt? Je kunt beter vragen ''Maak je zelf muziek'' Ja of nee. Lijkt mij dan he ;)
- Dan bij Sopcast...je bent aan het vertellen hoe je een stream kan openen om voetbal te kijken...dit is toch een muziek site?? Je kunt beter vertellen hoe je gratis radio-streams kan luisteren. :D
- Ook de downloadlink naar Sopcast zou ik gewoon naar de orginele site van Sopcast doen. Niet naar mijnbestand.nl
- Bij contact zou het verstandig zijn om een Captcha te gebruiken.

Ik denk dat dit zo wel de belangrijkste verbeterpunten zijn. Corrigeer me als je het niet met me eens bent.
Groeten,

Jasper ;)

Laatst bewerkt:
Door de vraag te stellen: Waar woon je in?, kan ik goed conclusies trekken welke muziek er in de stad wordt geluisterd en welke soort in afgelegen dorpen.
Ook kan ik niets anders gebruiken dan de weebly editor waardoor ik maar één foto kan plaatsen,
ik ben aan 't zoeken voor een oplossing voor dat probleem.
En over Sopcast heb je inderdaad gelijk.
Voor Catchpa geldt weer hetzelfde als voor de foto's, ik kan niks toevoegen.
Mixers zijn erg duur tegenwoordig, en ik ben even op zoek naar goedkopere versies.

Overigens erg bedankt voor je tips! :D

Laatst bewerkt:
@Jaspertjeh

Zou je misschien nog even een keer willen kijken op mijn website, en vervolgens
nog een keer je mening geven? :D

Hi Flashpower1,

Net weer even gekeken op je site. Wat een verbetering zeg! :D
Met de mixers heb je erg goed gedaan en met de radiostreams ook!

Ik zie ook dat je het uiterlijk een andere kleur hebt gegeven. Persoonlijk vond ik de vorige mooier maar de meningen kunnen sterk uiteenlopen.

Groeten,
Jasper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan