flatbtscanner simplex

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlierefluiter

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2001
Berichten
27
Ik ben op zoek naar de juiste drivers voor een scanner van Compeye Simplex 1236C ik heb wel wat gedownloaded maar dat is een ZIP file en na uitpaken en uitvoeren van de setup wordt er om disk 4 gevraagd die niet bij de .zip is ingepakt. Ik heb hem wel aan de praat gekregen maar bij USB in configuratiescherm staat een vraagteken en W2000 meldt regelmatig dat ik probelemen met deze harware heb.
W200 doet dat in de vorm van nieuwe hardware gevonden
 
Ja dat heb ik al gedaan maar helaas niets op gehoord. Nog maar een mailtje aan gewaagd en afwachten maar weer.
 
ga maar een andere scanner aanschaffen. Wat een sooitje daar op die website email-adres klopt niet, telefoonnummer klopt niet. Als ik in de telefoongids kijk staat daar een ander nummer maar altijd ingesprek. Ondersteuning ho maar. Jammer maar ik was misschien toch wel aan een andere toe.
 
Mijn vraag staat nogsteeds open. Ikvind het erg telurstellend dat er op de website van simplex foute email adressen staan vermeld. Ik heb nog steeds de 4e disk niet gevonden. Kan iemand mij helpen.
 
Ook deze mist disk 4 deze had ik al als 1e gedownloaded. Maar ik heb hem inmiddels wel aan de praat gekregen door de usb in configuratiescherm van nieuwe stuurpragramma's te voorzien. Met dank aan allen.
 
Vlierfeluiter,

Kun je mij vertellen wat jij precies gedaan hebt om je scanner aan de praat te krijgen. Ik krijg mijn Compeye DP 30 M ook niet aan de praat onder XP.
Maar ik heb het ding niet op een USB poort staan jijwel?
Ik heb geen eens een USB aansluiting op die scanner.

Hoe is het jou gelukt?

Groeten,

Ron
 
zoals ik aangaf was mijn oplossing het upgraden van de USB drivers.
Overigens had ik problemen onder WIN2000 ik ben nu bezig met het inrichten van XP zal ik ook wel weer problemn ondervinden. Ben trouwens bezig een andere scanner an te schaffen dat wordt dan een canon 5000f of 8000f
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan