FlatOut: ultimate carnage game crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

That Guy

Meubilair
Lid geworden
28 nov 2006
Hallo allemaal,

ik heb een probleem bij het bovengenoemde spel (FlatOut); als ik een race wil doen (normale modus) dan crashed mn spel. Nu is het al eens eerder gebeurt; ik kon het oplossen door de huidige cup te resignen, en dan opnieuw voor die cup te racen. Erg vervelend, maar het werkte wel. Nu heb ik hetzelfde weer (2e map) maar het resignen en op nieuw starten van de cup werkt niet; weer crashed het spel bij de 2e map.

Ik kan de game zelf dus spelen; inloggen op dat windows Live Gaming-geval werkt, en kan gewoon alle modi doen. Normale races doen het ook; alleen de normale modus-cup race doet het niet goed.

Wat er gebeurt: ik druk op 'continue race' (of 'go race' oid), dan zie je het laadscherm, en na zo'n seconde tot anderhalve seconde stopt het en krijg ik het 'applicatie stoppen / online zoeken naar oplossing' dialoog.

Het gaat om een Windows 7 pc, het heeft ruim de hardware requirements, en kan het spel vlekkeloos op de hoogste kwaliteit spelen. Het gaat hier trouwens om de 1e cup van de 3e lijst in de derby klasse.

Ik heb overgens wel geprobeert te google'n, maar flatout game crash levert niet echt iets nuttigs op, behalve filmpjes en plaatjes van mooie in-game auto crashes :p

Alvast bedankt :thumb:

[edit]ohja, het spel via Steam gekocht; mocht dat uitmaken[/edit]

Laatst bewerkt:
Als je zomaar die map en/of mode kiest, maar dan niet in career mode, laadt deze dan wel goed?
Opnieuw installeren al geprobeerd?

Groeten,
Ivo

Edit: Wat ik vaak had was dat er na het laden van de race, ik gewoon een zwart schrem zag, met daarbij de snelheids meter en het aftellen. De geluiden hoorde ik wel altijd, maar dan werd ik dus een soort van, onder de map geplaatst bij de start. Maar ik begrijp dus dat de race niet wil laden?

Laatst bewerkt:
Hier is een screenshot om welke race het gaat (zie 2e bijlage), maar hem met 'single event' spelen (dus gewoon de losse map) lukt wel (zie 1e bijlage).

Ik denk dat het dus om een savegame-gerelateerd iets gaat?

Als ik dus bij in het spel, bij de 2e screenshot dus, op 'enter' druk (A race) dan begint ie met laden, en na ongeveer seconde laadscherm crashed ie.

:thumb:

Bijlagen

• flatout2.jpg
    flatout2.jpg
    68,3 KB · Weergaven: 16
  • flatout1.jpg
    flatout1.jpg
    82,8 KB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt:
Dit zou niet mogen gebeuren, ook al ligt het aan de savegame. Probeer eens uitvoeren als administrator en comptabiliteit Windows XP SP3. Dit werkt vaak bij mij als er errors in het spel komen. Wat je ook kan proberen, is een medaille op die andere race halen, zodat de save-data wordt bewerkt en misschien over de fout heen schrijft.

Hoi,

Ja, dat was mijn eerste ingeving, en heb eventjes een goude medaille gehaald op een parkeerterrein-derby. Daarna weer de race gedaan, en 1e bij de 1e map. Zie bijlage. Toen dus weer 2e map gedaan... en... crash. Zlefde als eerst.

Ik ga nu eventjes op admin / XP SP3 zetten, mocht dat niet werken, dan maar opnieuw installeren (steam's verify game / defragment game cache al geprobeert maar deden niets)

:thumb:

flatout3.jpg

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja, Steam update games automatisch.

Ohja, en het is opgelost! Na een re-install doet ie het weer! :)

Bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan