flauwe grap

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lil_Sam

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2005
Zomaar mijn vraag oplossen. mijn vraag was niet opgelost. Hoe kan dat nou erg flauw in ieder geval.

En ik was niet aan het drammen. Ik Moet toch weten wat er allemaal intussentijd aan het gebeuren is. En ik heb hulp nodig, en zomaar mijn vraag weghalen vind ik niet menselijk.

Maar voor het geval dat ik toch aan het drammen was mij excuses hiervoor, maar ik kan er ook niets aan doen de opdrachten moeten ingelverd worden vandaag voor 6 uur anders krijg ik een nul.

Nogmaals mijn vragen en maar hopen dat ik nu wel antwoord krijg

De vrage luiden als volgt:

Open het venster Netwerk door met de rechtermuisknop te klikken op Mijn netwerklocaties en te kiezen voor Eigenschappen.

Bekijk welke netwerkverbindingen aanwezig zijn in het tablad Cnfiguratie. Noteer elk netwerkverbinding en schrijf erachter waarvoor deze dient.

Selecteer een netwerkadapter en open het venster met eigenscappen .

Noteer welke I/O-adressen de netwerkapdapter gebruikt en welk IRQ wordt gebruikt.

Doe hetzelfde ook voor eventuele andere netwerkadaptersin de configuratie.

Alvat bedankt

Ik zal zeker niet drammen
:(

En wat is de vraag in normaal nederlands.:)

Ik moet de opdrachten maken met een windows 2000 maar die heb ik niet. Iedereen die ik ken heeft een XP.

Snap je et nu???

Voor je opleiding, dacht dat je jou huiswerk zelf moest maken dit is wel een erg makelijke weg.
Ga even zoeken met google doe je er ook nog wat voor.:thumb:

Kerel,

Doe eens rustig ! We zijn hier _niet_ om JOU huiswerk te maken. Als je een beetje research gedaan had dan had je geweten dat 2000 en XP vrijwel hetzelfde zijn.

Met andere woorden.. deze opdrachten kan je ook gewoon met XP maken!

Misschien zijn sommige knopjes een beetje anders, maar de informatie is _exact_ hetzelfde.

Dus veel succes met het maken van je eigen huiswerk. Je hebt nog 3 uren...

En nog iets.. als je binnen 5 minuten geen antwoord krijgt moet je niet direct gaan tieren.. we heten hier Helpmij.nl geen www.slavernij.nl.

Als je me betaald wil ik best je opdrachten maken hoor, kost je wel € 150,- maar dan heb je ook wat ! Helpmij.nl is op vrijwillige basis.. dus mensen bepalen zelf of ze wel of niet reageren.

Good luck !

zal ik wel metsen achter mijn uren voor 15€

ge wilt ok rap rijk worden he :D :D

Ten eerst Ik ben geen Kerel!!!!

Ten tweede ik kan me niet herinneren dat ik jouw wat heb gevraagd.

Ten derde waarom zou ik jouw wat betalen als ik het gratis kan krijgen. Ik geef het liever aan een junk!!!

En ten vierde ik verzin de opdrachten niet dat doen de leraren en als ik wat wil dan krijg ik dat ook. Zo is het nou eenmaal.

En tot slot. Waarom zo een grote mond ik ken je niet eens. En nog zo een hoge dunk van je zelf ook

(kost je wel € 150,- maar dan heb je ook wat) Ja een onvoldoende zeker

:evil:

Geplaatst door Lil_Sam
Ten eerst Ik ben geen Kerel!!!!

Ten derde waarom zou ik jouw wat betalen als ik het gratis kan krijgen. Ik geef het liever aan een junk!!!

En ten vierde ik verzin de opdrachten niet dat doen de leraren en als ik wat wil dan krijg ik dat ook. Zo is het nou eenmaal.

En tot slot. Waarom zo een grote mond ik ken je niet eens. En nog zo een hoge dunk van je zelf ook

(kost je wel € 150,- maar dan heb je ook wat) Ja een onvoldoende zeker

:evil:

Met zo'n houding kom je er wel ! :thumb:

Ik heb een grote mond ? Zal ik jou eens even quoten dan ? :)

Hoelang moet ik nog wachten. Waarom krijg ik geen hulp als ik het hard nodig heb. :mad:

Geduld is ver te zoeken als je na 20 minuten al zo begint te doen? Wie denk je dat we zijn, je hond ?

Als je geen geduld hebt kun je sowieso beter stoppen met de opleiding, want als systeembeheerder (Ga er vanuit dat je dat gaat doen gezien de vraag) heb je wel meer geduld nodig dan dat.

Je kan gewoon zelf ook wel wat zoeken ipv gelijk een vraag neer te gooien terwijl je het dus makkelijk zelf kunt doen op je XP systeem.

En daarbij komt, als je een vraag post en ik ben het er niet mee eens dan zeg ik er wat van, dat is mijn plicht als moderator. Dus wie heeft hier nou een grote mond? Precies....

Heb je uberhaupt al gekeken of je het zelf kan ? Neh..

Succes nogmaals :thumb:

Trouwens, je geld geven aan een junk lijkt me niet echt een goed doel.. kan je beter je leraar omkopen ! :)

Kerel!

Denk je nu nog dat iemand serieus op je vraag gaat antwoorden.

Denk nog een keer. Haha want zo kom je er niet. Een beetje respect voor wat hier gebeurd. ;)

Lekker zeg een leraar omkopen. Wat een goeie voorbeeld geef jij!!!! Maar als dat mogelijk was waarom niet geld zat.

En ik heb al gekeken of ik het zelf kan en ik mag mijn opdracht niet maken met een XP. Als ik het met een windows XP mocht maken dan had ik het allang al gedaan.
Er wordt heel streng nagekeken.

En wat is er is met mijn houding??? Vind ik zelf prima

Ik vind toch dat je een grote mond hebt das gewoon mijn mening

Goed....of iedereen gaat ontopic of deze gaat ook dicht.

Heb je al met je leraar erover gehad dat je geen windows2000 tot je beschikking hebt? Zijn er op je school ook geen windows2000 machines?

Geplaatst door Lil_Sam
Lekker zeg een leraar omkopen. Wat een goeie voorbeeld geef jij!!!! Maar als dat mogelijk was waarom niet geld zat.

En ik heb al gekeken of ik het zelf kan en ik mag mijn opdracht niet maken met een XP. Als ik het met een windows XP mocht maken dan had ik het allang al gedaan.
Er wordt heel streng nagekeken.

En wat is er is met mijn houding??? Vind ik zelf prima

Ik vind toch dat je een grote mond hebt das gewoon mijn mening

Oké, maar je begrijpt natuurlijk wel dat je met zulk gedrag je eigen glazen ingooit hier.

Ik zal hier in ieder geval niet meer reageren en ik verwacht eerlijk gezegd niet dat iemand anders hier wel reageerd met het antwoord.

Probeer het anders eens op http://gathering.tweakers.net ! Daar weten ze het antwoord vast wel :thumb:

Geplaatst door Lil_Sam
Goh, en toch heb je een topic geopend.. graaf nog maar eens in je geheugen ;)

hou rustig daar bereik je veel meer mee :confused:
hier helpt iedereen iedereen met mekaar de nek om te doen is zeker geen doening

Hoe oud ben jij eigenlijk.????

School had in het begin wondows 2000 maar sinds kort hebben ze alles venieuwd. Nou hebben ze alleen nog maar XP's. Jammer genoeg kan er ook niets aan doen helaas pindakaas voor mij.

En nog bedankt voor niets he.:cool:

Lijkt mij dat de discussie nu eens gesloten moet worden want het heeft niets met een probleem te maken.

Het is 18:00 geweest en ik weet niet of je er nog achter bent gekomen maar wat ik al eerder aangegeven heb. Als jij zulke basic vragen stelt (ik neem aan dat je sysbeheer studeert) je je eens af moet vragen wat je daar aan het doen bent als je ons al met zulke "simpele vragen" aankomt.

Je andere vraag over LAN is echt basic.

Maar goed, je leert er zelf niks van en in de praktijk zul je jezelf wel tegenkomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan