fldrclnr.dll,Wizard_RunDLL ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richard2

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2006
Hoi, sinds een paar weken krijg ik telkens na opstarten de volgende melding : ER IS EEN UITZONDERING OPGETREDEN TIJDENS HET UITVOEREN VAN FLDRCLNR.DLL,Wizard_RunDLL . Heb Ccleaner er al over gehaald maar nix helpt , die melding blijft komen, weet iemand misschien hoe of wat omtrent deze melding ?? Thx

Confictius zei:
http://www.dynamiclink.nl/htmfiles/rframes/info_dll/info_f/301.htm

Zoals ik hier lees heeft het te maken met de wizard burobladpictogrammen opruimen.
Beste Confictius deze link helpt mij niet echt verder in dit geval , ben niet direct van plan te gaan betalen voor dat dll bestand, je zal het toch ook wel op een andere manier op kunnen lossen in elk geval wat die melding betreft, dat dll bestand is waarschijnlijk verwijderd dan na dat ik adaware se over de pc heb gedraaid

Richard2 zei:
Beste Confictius deze link helpt mij niet echt verder in dit geval , ben niet direct van plan te gaan betalen voor dat dll bestand, je zal het toch ook wel op een andere manier op kunnen lossen in elk geval wat die melding betreft, dat dll bestand is waarschijnlijk verwijderd dan na dat ik adaware se over de pc heb gedraaid

Doe deze dan maar

BANDIT123 zei:
In C:\windows\system32
Hee ??! deze file staat er al in zegt ie ?? Moet ik em maar vervangen dan ?? Waarom krijg ik dan wel steeds die melding na opstarten ??

Richard2 zei:
Hee ??! deze file staat er al in zegt ie ?? Moet ik em maar vervangen dan ?? Waarom krijg ik dan wel steeds die melding na opstarten ??

Oude eerst verwijderen,of gewoon overschrijven

BANDIT123 zei:
Oude eerst verwijderen,of gewoon overschrijven
Bandit , ik heb em overschreven maar mocht niet baten , pc geeft nog steeds de melding Wat nu ??
Ik vind het allemaal maar vreemd , file staat erin, overschreven , opnieuw opgestart en nog die melding !!

Laatst bewerkt:
Via Zoeken kijken waar de file allemaal zit en verwijderen.
Doe er na Windows Update en dan alle Essentieele
en herstart ,dan ben ik erna benieuwd

BANDIT123 zei:
Via Zoeken kijken waar de file allemaal zit en verwijderen.
Doe er na Windows Update en dan alle Essentieele
en herstart ,dan ben ik erna benieuwd
Allemaal gedaan , pc vindt geen essentieele updates, herstart en bingo nog de melding Rara ??

Mischien wat rigoreus, maar een optie is om een backup te maken van je dierbare bestanden en daarna Xp opnieuw instaleren zonder formateren. Dus gewoon over je bestaande installatie heen. Of lees hier boven nog even over sfc (system File Checker).

Probeer 'ns:

Download <a href="http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=F7241DEB-9E2D-401A-9D71-10ACAB4450AF" target="_blank">deze update</a> van Microsoft en installeer 'm. Start je computer opnieuw op. Ik zou ook op virussen en spyware scannen.

<a href="http://search.microsoft.com/results.aspx?q=FLDRCLNR.DLL&l=1&mkt=nl-NL&FORM=QBME1" target="_blank">Meer info</a> :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan