flexibel toetsebord

Status
Niet open voor verdere reacties.

playgirl

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2006
ik wil graag een flexibel toetsenbord kopen. ma ze zeggen me dat het prul is en dat een gewoon toetsenbord toch het beste is!

is dit zo wie heeft al een flexibel toetsenbord gebruikt gehad en wat vond jij ervan?

Is niets mis mee,als is vuil afwassen en weer schoon.

PS: ze worden in operatie kamers ook gebruikt ivm properheid,en worden opdezelfde manier gereinigt als het gereedschap wat men heeft gebruikt

Bij mijn toetsenbord is het zo dat de indeling anders is (merk is Elro) en je moet goed op een toets drukken. Snel typen is er niet bij. Maar voor mijn doel (DJ in het weekend MET bier) is het perfect.

Bij mijn toetsenbord is het zo dat de indeling anders is (merk is Elro) en je moet goed op een toets drukken. Snel typen is er niet bij. Maar voor mijn doel (DJ in het weekend MET bier) is het perfect.

Er zijn inderdaad verschillende ,maar de traditionele zijn er ook

. Snel typen is er niet bij.

ik ben een schrijfster en heb een oude toetsenbord de reden voorwat ik die vervang is omdat die zo snel niet typt!! dus met ze een flexibel kan ik dus niet mee doen?:shocked:

Ik kan alleen van mijn exemplaar zeggen dat de toetsen goed ingedrukt moeten worden. Ik vind dat ik veel langzamer kan typen dan.

. Snel typen is er niet bij.

ik ben een schrijfster en heb een oude toetsenbord de reden voorwat ik die vervang is omdat die zo snel niet typt!! dus met ze een flexibel kan ik dus niet mee doen?:shocked:

Persoonlijk vind ik de plattere toetsenborden erg fijn (snel) met typen.
Daarmee doel ik op de toetsenborden met dezelfde knoppen als welke je op een laptop kunt vinden, eigenlijk een soort van dekseltjes op een veertje om het zo maar te zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan