• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Flexibele werkbladvulling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Manke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Manke

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2006
Heb weer een vraagje.

Zie hiervoor de bijlage.

Wat ik nu wil is dat wanneer ik op werkblad “Keuze” in cel A2, “A” ingeef dat de complete inhoud van werkblad “Mogelijkheid1” in het werkblad “Presentatieblad” wordt gezet (gekopieerd - zodat formules en verwijzingen blijven werken) zodat werkblad “Presentatieblad” exact hetzelfde is als de inhoud van “Mogelijkheid1” .

Vul ik nu in cel A2 op werkblad “keuze” B in, dan zou ik graag willen dat , de complete inhoud van werkblad “Mogelijkheid2” in het werkblad “Presentatieblad” wordt gezet (gekopieerd - zodat formules en verwijzingen blijven werken) zodat werkblad “Presentatieblad” exact hetzelfde is als de inhoud van “Mogelijkheid2” .

Bovenstaande mag maar 1 keer gebeuren. Daarna is het werkblad "Presentatieblad" definitief gevuld en wordt hier niet meer overheen gekopieerd.

Is dit mopgelijk?

Alvast bedankt!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Heb weer een vraagje.

Zie hiervoor de bijlage.

Wat ik nu wil is dat wanneer ik op werkblad “Keuze” in cel A2, “A” ingeef dat de complete inhoud van werkblad “Mogelijkheid1” in het werkblad “Presentatieblad” wordt gezet (gekopieerd - zodat formules en verwijzingen blijven werken) zodat werkblad “Presentatieblad” exact hetzelfde is als de inhoud van “Mogelijkheid1” .

Vul ik nu in cel A2 op werkblad “keuze” B in, dan zou ik graag willen dat , de complete inhoud van werkblad “Mogelijkheid2” in het werkblad “Presentatieblad” wordt gezet (gekopieerd - zodat formules en verwijzingen blijven werken) zodat werkblad “Presentatieblad” exact hetzelfde is als de inhoud van “Mogelijkheid2” .

Bovenstaande mag maar 1 keer gebeuren. Daarna is het werkblad "Presentatieblad" definitief gevuld en wordt hier niet meer overheen gekopieerd.

Is dit mopgelijk?

Alvast bedankt!

In bijgevoegd bestand zit code die ervoor zorgt dat de gegevens van het gekozen werkblad in het presentatieblad wordt gezet.
Indien men nogmaals een selectie maakt, verschijnt een melding dat het presentatieblad al gevuld is.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan