Flight Simulator 2004 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Femia

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 okt 2003
Hallo allemaal,
Ik probeer Flight Simulator 2004 te installeren op onze computer. Windows XP, geheugen en alles is in orde.
Echter bij de 1e cd loopt hij vast na 1%. Hij probeert dan Readme.rtf te lezen.
Dan krijg ik de melding: cannot open file R:\MSGAME1.CAB. (R=de cd-driver).
Heef iemand enig idee?????

Geplaatst door Femia
Hallo allemaal,
Ik probeer Flight Simulator 2004 te installeren op onze computer. Windows XP, geheugen en alles is in orde.
Echter bij de 1e cd loopt hij vast na 1%. Hij probeert dan Readme.rtf te lezen.
Dan krijg ik de melding: cannot open file R:\MSGAME1.CAB. (R=de cd-driver).
Heef iemand enig idee?????

Leg de cd es in een andere drive, bijvoorbeeld je brander of dvd-speler in plaats van je gewone cdrom-speler.

Is et spel origineel of een kopie?

Via de DvD speler lukt het ook niet, geeft hij dezelfde melding.
Het is een origineel spel, gisteren gekocht in de winkel.

zou toch moeten werken onder xp hoor, want ik heb er geen problemen mee gehad. Op andere pc eens proberen? misschien is het een probleem van de cd, wat me sterk lijkt maargoed

Geplaatst door Robbert1978
zou toch moeten werken onder xp hoor, want ik heb er geen problemen mee gehad. Op andere pc eens proberen? misschien is het een probleem van de cd, wat me sterk lijkt maargoed

Hij zou ook gewoon moeten draaien onder XP. Daarom denk ik maar steeds dat er een of andere instelling veranderd moet worden, of dat er iets ontbreekt.
Een ander PC, tja die hebben we even niet, dan moeten we bij iemand op "visite" en dat lukt even niet ala minuut.
Ik wordt het goed zat, we zijn al uren en uren bezig.
Morgen wéér een dag..................

Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb, maar momenteel wordt ik overspoeld door allerlei virussen en gekke dingen waar ik krankjorum van wordt.
Ik heb Flight Simulator uiteindelijk kunnen installeren in de veilige modus. Mijn vriend kan eindelijk vliegtuigje spelen.Het ligt er dus waarschijnlijk aan dat de anti-virus proggies nog draaien.
Ik heb dit zomaar geprobeerd en het is gelukt.
Allemaal bedankt voor het meedenken en nogmaals sorry! Volgende keer zal ik eerder antwoorden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan