Flight simulator 2004 werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchsoulboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Heeft iemand enig idee hoe dit kan komen ?
Ik heb flight simulator 2004 gewoon kunnen installeren en daarna ook gewoon kunnen spelen.
Een half jaar geleden heb ik de pc geformatteerd en laatst dacht ik, kom laat ik FS2004 er maar weer eens opzetten. Echter na de installatie wat gewoon prima ging ( 4 CD's ) , wilde ik het spel gaan spelen en vervolgens gebeurde er gewoon niets. Ik heb nog eerst eens weer alles geuninstald en weer eens geinstalleerd , maar weer hetzelfde en er gebeurd gewoon niets. Waar zou dit aan kunnen liggen ?

drivers van je videokaart wel geinstalleerd toen je je pc hebt geformateerd?

Nee:
Dan moet je dat even doen. Even zoeken op www.google.nl of naar de website van je vd-kaart merk.

Laatste Directx geïnstalleerd? Versie 9.0 is dat. Kun je checken met start/uitvoeren-->>intikken dxdiag-->>enter.

Geplaatst door Rimsic
drivers van je videokaart wel geinstalleerd toen je je pc hebt geformateerd?

Nee:
Dan moet je dat even doen. Even zoeken op www.google.nl of naar de website van je vd-kaart merk.
Ja natuurlijk heb ik dat gedaan , ook updates.

Maar ik heb het originlele spel dan heb ik die crack toch niet nodig ? Ik heb het altijd zo kunnen spelen.

FS9 werkt niet meer ?

Elros: Ik heb eveneens dit probleem en alles onderzocht en geprobeerd. XP er uit en Windows7 - 32 bits geinstalleerd, zelfde
resultaat - daarna Windows7 - 64 bits en vergroting Ram geheugen - Assus Nvidea 275GTx HTDI grahp.cart. Het resulaat is
nihil - steeds dezelfde melding "Microsoft Flight Simulator 2004"werkt niet meer. -Er wordt naar een oplossing gezocht..........
doch geen meldingen vanuit de koker van Microsoft. De foutmelding in eerste instantie verkregen "msvcr70 dll." zou een probleem geven. Heb deze gedownload en ingevoegd in syst.32 doch zonder resultaat.

Uit eindelijk maar volledig overgeschakeld op FSX (op een andere partitie) en dit werkt perfect , ook onder de Win.7 - 64 bits en
bezit de ziel in lijdzaamheid totdat er iemand komt met de FS9 oplossing aangezien deze toch wel een aantal punten heeft boven
de FSX.

@Elros,

Welkom op Helpmij.:)

Kijk de volgende keer even naar de datum van een topic. Deze is van 2005, dus al heel lang niet actueel meer.

Ik voorzie deze nu van een slotje.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan