Flight Simulator X

Status
Niet open voor verdere reacties.

drumminggod

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2008
Berichten
359
Haii.

ik zit niet echt met een probleem, maar ik vind dat er in FSX zo weinig vliegtuigen in zitten. Je hebt een stuk of 20 á 30 zo uit mijn hoofd, in Flight Simulator 2004 heb je ook heel veel (mooie) oude vliegtuigen, zoals:

*1903 Wright Flyer
*Curtiss JN-4D "Jenny"
*Vickers F.B.27A Vimy
*Ryan NYP "Spirit of St. Louis"
*Ford 4-AT-E Tri-Motor
*Lockheed Model 5B Vega
*Douglas DC-3
*deHavilland DH-88 "Comet"
*Piper J-3C-65 "Cub"

de douglas DC-3 zit wel in FSX, maar hier mijn vraag:

kan ik ook vliegtuigen bijv. downloaden om in FSX te krijgen?

dank u:D
 
Je moet gewoon de uitgebreidere versie kopen.
Bijv, de allergrootste en nieuwste:

Microsoft Flight Simulator X Deluxe Edition.
Gekocht voor 65 euro :cool:

Wel duur, maar je hebt oneinding veel mogelijkheden.
 
Je moet gewoon de uitgebreidere versie kopen.
Bijv, de allergrootste en nieuwste:

Microsoft Flight Simulator X Deluxe Edition.
Gekocht voor 65 euro :cool:

Wel duur, maar je hebt oneinding veel mogelijkheden.

heb je dan ook meer vliegtuigen enzo?:D
 
Jazeker.

Het duurde dik 20 minuten om het hele spel te installeren, 2 CD"S.

Je hebt er +- 15 GB voor nodig!

Dus reken maar dat je een ENORM spel hebt, met de nodige mooie graphics.
 
Normale en Deluxe Edition
Er zijn –zoals ook bij eerdere edities van Flight Simulator- twee verschillende versies te koop. De normale (en goedkopere) versie is voor iedere beginner prima om te spelen. De extra’s die de ‘Deluxe Edition’ biedt zijn echt bedoeld voor de wat meer ervaren mensen. Wat zijn die extra’s dan? Want je betaalt toch een heel stuk meer! Traditioneel gezien zitten er in de duurdere versies altijd meer vliegtuigen, waaronder nu ook een toestel met ski’s. Leuk om mee te vliegen in Alaska! Verder belooft Microsoft dat de steden en vliegvelden een stukje mooier en uitgebreider zullen zijn. Ik durf niet te zeggen in hoeverre dit scheelt, aangezien ik de basisversie niet heb kunnen spelen.

De Deluxe Edition heeft meer missies om jouw –inmiddels- opgebouwde vaardigheden tot de limiet te testen. Denk dan aan het landen met je vliegtuigje op een rijdende bus, of het laten vallen van zakken meel op doelen op de grond. Ook is de nieuwe ‘glass cockpit’ van Garmin te vinden in een aantal kleinere toestellen. Een ‘glass cockpit’ is eigenlijk een normale cockpit, maar dan gepresenteerd op één of meerdere lcd-schermen. Erg mooi en overzichtelijk. Alleen je moet wel even weten hoe je hier mee moet werken. Ook echt weer iets voor de uitgebreide versie van FS-X dus! Mocht je gewoon lekker willen vliegen is de basisversie ruim voldoende. Het zijn de kleine extraatjes waarvoor je de duurdere versie moet aanschaffen.

Flight Simulator leeft!
Het bijzondere van vliegsimulaties blijft altijd de grote schare fans die helemaal opgaat in deze wereld. Het blijft soms niet bij een simpele pc met een mooie videokaart. Nee, er zijn mensen genoeg die hele cockpits nabouwen om zich helemaal in een vliegtuig van hun keuze te wanen. Vier en vijf november was er op vliegveld Lelystad een enorm evenement voor deze fanaten. Toevallig kwam ik dit nieuws tegen in de media en ben mij toen even gaan verdiepen in de wereld van de ‘flightsimmers’. Wat blijkt? Er zijn allerlei groepen mensen die samen een ‘online airline’ hebben. Mensen worden ingeroosterd en vliegen vervolgens netjes hun vluchten, vanaf hun eigen computer. Er bestaat een hele online wereld, die bijna net zo groot lijkt als de echte. Ongelofelijk! Even googlen, en je ziet het zelf. Flight Simulator is dus populairder dan ooit en heeft een grote aanhang. Ik denk dat deze aanhang zich weer prima zal vermaken met nummer tien.

Dus…
Er is een heleboel te zeggen over Flight Simulator X. Ten eerste moet je deze ‘game’ echt als een simulator benaderen. De nadruk ligt op realisme, maar er is wel heel veel leuks te doen met deze versie! Ook voor mij zitten er echt leuke uitdagingen in, ik heb mij bijvoorbeeld uitstekend vermaakt met het rondsturen van een helikopter op een vliegdekschip!

Als je op zoek was naar een ‘arcade, shoot-em-up, scoor 50.000 punten en druk zo snel mogelijk op alle knoppen’-game, was je waarschijnlijk al bij alinea één opgehouden met lezen, dus daar hoef ik verder niet op in te gaan. Maar als je vliegen leuk vindt, of het interesseert je gewoon, is dit een heel toegankelijke sim! De echte die-hards hebben dit spel natuurlijk al lang op hun bureau liggen, maar mocht je twijfelen: dit blijft de enige echte! Voor de beginners: koop de basisversie, daar is meer dan genoeg lol mee te beleven! Flight Simulator gaat wat mij betreft nog steeds de goede kant op. Top!
 
Ik ben een beetje verslaafd:shocked: klein beetje maar, maar ik vind het echt een te gek spel, dus ga van de week eventjes FSX deluxe bestellen

bedankt voor je intresse:D
 
en om niet een nieuw topic vuil te maken: hoe maak ik foto's ? van die screenshots die dan in mijn documenten in een mapje FSX komen?:D
 
en om niet een nieuw topic vuil te maken: hoe maak ik foto's ? van die screenshots die dan in mijn documenten in een mapje FSX komen?:D

Tip: Torrents

Ot;
Print screen op je toetsenbord..
In FsX Zit een ingebouwde functie om screenshots te maken,
Voor de sneltoets zou je hebt beste de settings kunnen bekijken.

Met vriendelijke groet,

B Jones
 
Tip: Torrents

Ot;
Print screen op je toetsenbord..
In FsX Zit een ingebouwde functie om screenshots te maken,
Voor de sneltoets zou je hebt beste de settings kunnen bekijken.

Met vriendelijke groet,

B Jones

wat bedoel je met

Tip: Torrents

Ot;
Print screen op je toetsenbord..
 
hij bedoelt dat je dmv torrents geen 65 euro moeten betalen. snappie vous?

en er zit een knopje op je toetsenbord "print scrn/sysreq" die zit vaak boven de insert en delete knop. als je op die knop drukt tijdens het spelen van FSX dan maakt hij een "foto" van het scherm wat je op dat moment voor je hebt.
als je dan vervolgens naar bijv paint gaat en bewerken>plakken doet dan plak je de foto en kun je hem opslaan.
volgens Bjones is er ook een ingebouwde funcite in FSX om screenshots te maken. kijk dus even bij de game settings.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan