Flight simulator

Status
Niet open voor verdere reacties.

tvatroy

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2007
Mensen,

Heeft er hier iemand enig idee hoe ik gegevens kan halen uit een game en met voorkeur flight simulator? zodat ik op mijn velleman bijv. een lampje kan laten branden wanneer de wielen omhoog zijn?

Met vriendelijke groet,

Roy van Marrewijk

Daar zit wat in alleen hoe koppelen de mensen die zelf flight simulators hebben gebouwd hun hardware aan de software van MS Flight simulator x?

Laat ik mijn vraag anders stellen,

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn hardware aan Flight Simulator X kan koppelen?

Volgens mij stel je nu een hele rare vraag, want je wil software aan hardware koppelen..
Volgens mij zijn er niet zoveel opties.. hacken/modden is een optie maar dan ben je ilegaal bezig

dat is wijzigen van files van een game dat mag niet iets met copyrights

weet niet zeker, maar mag het niet gewoon voor jezelf? (als je die aanpassing gaat verkopen zit je met copyright denk ik)...

ik weet niet zeker, maar wie zou erachter moeten komen dat jij iets verandert in een gekocht spel?

weet niet zeker, maar mag het niet gewoon voor jezelf? (als je die aanpassing gaat verkopen zit je met copyright denk ik)...

ik weet niet zeker, maar wie zou erachter moeten komen dat jij iets verandert in een gekocht spel?

Het lijkt mij dat je geeneens aanpassingen hoeft te maken aan het spel zelf, aangezien alle benodigde informatie ook in het geheugen opgeslagen wordt.

Er zullen meerdere manieren zijn om hetgeen de TS wilt voor elkaar te krijgen. Een kwestie van goed Googlen en lezen. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan