Flightcases

Status
Niet open voor verdere reacties.

Limperman

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2002
Ik wist niet een geschikte plaats voor deze vraag te zetten...

ik ben namelijk veel met muziek bezig en ik transporteer mijn computer al eens vaak om opgenomen dingen te mixen, enzo... en nu hebbek een vraag of er behuizingen voor computers bestaan die in een flightcase passen... ???

alvast bedankt :thumb:

Ik weet niet wat je bedoelt met barebones
Maar ik zal een voorbeeld geven; je hebt bv deze cd-rw speler Klik hier
past in mijn flightcase, en nu zouk mijn computer in zo een "behuizing" willen plaatsen dat ook in mijn flightcase past...

ik weet niet precies wat je met een flightcase bedoelt.. maar ik neem aan dat je gewoon een hele kleine pc zoekt.. :rolleyes:

een barebone is iets zoals dit: klikkie..

neen dat is het niet :o
ik stuur je een foto van een flightcase:
Foto

en die stukken erin, dat zijn equalisers, versterkers,... en ik zou graag zo iets hebben in de vorm van een computer

Ik heb een foto gevonde van wat ik zou willlen hebben Klik hier
Maar ik zou alleen de Kast (behuizing) moeten hebben en niet een hele computer...

oh haha sorry ik had je verkeerd begrepen:o

wat zijn de afmetingen van zo'n flightcase dan? anders weet je natuurlijk ook niet of het past.. ;)

btw: zo'n barebone past er wel in hoor :p

Bel een flightcase bouwer en vraag of hij er 1 voor je bouwt, deze worden op maat gemaakt, aangezien afmetingen van kastyen en monitoren vaak verschillen.

Probeer het bv eens bij:

Duty cases

Projack

eeuhmm flightcase hebbek al :o
ik moet een behuizing hebben dat in een flightcase past :confused:
sorry anderrs was ik zeker geintereseert ;)

en de afmetingen dat is me eenders, alleen de breede is belangrijk voor dat ze in de flightcase zou passe... en daar is een standaart maat voor mar die weet ik nu niet vabuiten :s

36097mcl.jpg

In de breedte past deze ruim in die flightcase. Dan hoef je eigenlijk alleen nog maar een flens aan die behuizing te popnagelen, en die monteer je dan aan de flightcase.
En goeie ventilatie moet je hebben.

Poekie

ik zal het eens tot in de puntjes ui leggen :rolleyes:
versterkers Deze die passen allemaal in mijn flightcase want das allemaal dezelfde maat (een standaart maat... weet iemand hoeveel ???) want ik heb mijn flightcasen hier nu niet bij mij liggen...
en ik wil ook zo een behuizing (dus de computer, dan bedoel ik niet de monitor enzo eh -> alleen computer) dat in deze flightcase past om boven of onder mijn versterkers te plaatsen... zoals deze (alleen naar computer kijken dan) maar dan alleen de kast (behuizing) zonder niet in...

:D snap??

Ze bestaan dus wel zoals we kunnen zien. Het zal alleen wel erg duur zijn lijkt me, dat profi spul. Op zich is het goed te doen om van zo'n liggende pc kast een inbouwkast te maken, alleen moet je dan wel weten of alle hardware er wel in past.

Poekie

Oh had niet begrepen dat het om een 19"diende te gaan, was ervan uitgegaan dat je ook bv je monitor erin wilde.

Zoek eens op pricewatch naar wat een 19" behuizing kost, staan er meerdere op maar weet niet welke hoogte je wilt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan