Flightradar reclame, nieuwsgierig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Hallo allen,

Tegenwoordig heeft Flightradar een hele irritante add staan in beeld en normaal gesproken worden deze keurig geblokkeerd alleen deze niet. Waarom is deze niet gevoelig voor ad blockers ?
Hoef hem niet persee te kraken want zo komt men aan hun inkomsten en houden ze de site draaiend maar ben gewoon nieuwsgierig.

Dank vast,
T
 
grote reclame hier rechtsonder in het beeld.
 
Ja, irritant maar snap het wel natuurlijk.
Kost een vermogen zo'n site in de lucht te houden denk ik. Vroeg me eigenlijk waarom met alle huidige techniek dit niet te blokkeren is.
 
Ik heb hier met chrome ook een grote banner rechtsonder in het beeld. Dus chrome heeft ook die grote banner
 
Ik neem een abonnement hoor voor mijn zoon, vroeg me alleen af waarom deze niet gevoelig is voor de blockers.
 
Ben even bezig geweest en waarachtig vanochtend bij mijn zoon op Firefox ook ineens niet meer.
 
vooralsnog zie ik in ieder geval geen rede om er geld aan uit te geven, maar dat is een eigen keuze uiteraard ;)
 
Ga nou ook twijfelen :eek:

Maar omdat mijn zoon er zo fanatiek gebruik van maakt (spotten is echt zijn hobby) en zo'n site ook moet draaien ( net als Helpmij zeg maar) en het bedrag niet zo hoog is overweeg ik het toch.
 
Heb ik wel op Chrome nu. Op Firefox schijnt hij dus niet nodig te zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan