Flikkerende horizontale lijnen op beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

MagdaMulder

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 nov 2013
Berichten
2
Hallo

Sinds een tijdje heb ik last van flikkerende horizontale lijnen op het beeldscherm van mijn HP Pavilion dm1.
Het is sinds een maand of 3 nadat mijn broertje, een afgestudeerde ICTer, met mijn computer heeft geprutst begonnen, maar hij krijgt het niet opgelost.

De lijnen ontstaan zomaar uit het niets ook als ik niet met mijn computer bezig ben.
Het begint rechts bovenin, maar er komen steeds meer strepen bij.

Ik heb zelf helemaal geen verstand van dit soort dingen dus alsjeblieft geen moeilijke computer termen :p
Ik ben als het om het technische spul aankomt een echt dom blondje!

Als ik mijn computer opnieuw opstart is het meestal wel over voor een tijdje, maar niet altijd.
Net begon het bijvoorbeeld weer meteen opnieuw.

En waarom vraag ik het hier en ga ik niet naar de computerwinkel bij mij op de hoek in Rotterdam?
Ik zit op het moment voor mijn studie in Afrika, en ik vertrouw die afrikanen niet echt met mijn zo goed als nieuwe, voor mij dan, laptop.
Heb hem vorig jaar gekocht namelijk en heb geen geld voor een nieuwe op het moment.

Wie o wie kan mij helpen?
 
Alle videodrivers verwijderen, opnieuw opstarten en videodrivers opnieuw installeren kan het euvel verhelpen. Als je broer hem open heeft gehad dan even opnieuw openen en kijken of alles wel goed vastzit beeldscherm kun je ook makkelijk los en vastzetten

groet Jack
 
Dank je, Ik ga het proberen, maar het kan wel een tijdje duren voordat ik resultaat heb.
Internet is hier tergend langzaam dus het duurt soms uren voordat hij iets heeft gedownload.

en nee mn broer heeft hem niet open gehad. Moet hij niet proberen ook, want daar heeft hij ook weer geen verstand van. Hij heeft maar mbo niveau 3 gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan