Flippende laptop na update AVG

Status
Niet open voor verdere reacties.

Partyrocker

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Berichten
13
Ik heb eind van de middag maar eens de AVG update binnengehaald op m'n laptop (HP Pavilion dv9645, met Vista). Een tijdje hierna doet mijn hele laptop super raar, alles loopt om de zoveel minuten vast en na een paar minuten doen m'n internet browsers (Firefox/Internet Explorer) het niet meer, die laden gewoon geen sites meer.. ik heb nog wel gewoon verbinding met internet, daar ligt het niet aan!

Als ik daarna mijn laptop opnieuw wil opstarten, omdat alles vast is gelopen en ik dus niks kan gebruiken, reageert hij niet als ik op opnieuw opstarten heb gedrukt. Ook afmelden of iets anders uit die rij doet ie niet. Dus ik heb 'm handmatig moeten uitzetten door de aan/uit knop een tijdje ingedrukt te houden.

Het is niet eenmalig gebeurd, ik heb 'm vanaaf denk ik al zo'n 9 keer op deze manier opnieuw op moeten starten omdat niks het meer deed! Als alles eenmaal een beetje vastloopt, en de sites laden niet meer, kan ik ook geen programma's meer openen. Als ik dan bijv. iTunes probeer te openen, doet ie gewoon niks...

Ik heb al gescand op virussen en spyware, zat helemaal niks op.

Kan dit door die update komen? Zo ja, hoe kan ik 't dan verhelpen?

En als het niet door deze update komt, wat kan het dan wel zijn?
 
kun je nog in de BIOS komen van je laptop? Dat kun je zien vlak nadat je aan de aan/uit knopt drukt.
 
kun je nog in de BIOS komen van je laptop? Dat kun je zien vlak nadat je aan de aan/uit knopt drukt.
Ik heb op de F1 knop gedrukt tijdens het opstarten, en kwam idd in de BIOS. Alleen zag ik enkel de informatie over mijn laptop staan, verder niks over verschillende drives etc? Dat zie je toch meestal, of is dat van "vroeger"? Dat had ik namelijk altijd bij mij oude pc.


probeer eens system herstel dan
Systeemherstel heb ik geprobeerd, hij startte ook opnieuw op, maar toen hij weer opgestart was kreeg ik een foutmelding;

Systeemherstel is niet voltooid. De systeembestanden en instellingen van de computer zijn niet gewijzigd.
Details:
Er is tijdens systeemherstel een onbekende fout opgetreden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan