dvangenderen
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 mei 2019
ik heb foto's gemaakt met mijn digitale camera Sony cybershot en zit een flits op de foto's, elke programma zijn er om een flits op de achtergrond van een foto verwijderen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe groot schat je de kans dat TS Photoshop in huis heeft? De meeste mensen kunnen/willen dat echt niet betalen voor foto software. Het is niet voor niets een pakket dat zich richt op professionals.Met Photoshop heb je de functie Content-Aware die aan de hand van algoritmes het geselecteerde vlak opvult.
En hieruit blijkt volgens mij dat jij zeker géén professioneel fotograaf bent (in tegenstelling tot ondergetekende). Het is volslagen onmogelijk om schaduw te krijgen in een buiten opname met lucht, landschap of zee als achtergrond. Dan hoef je echt niets te doen aan je foto(‘s)Nu weet ik niet hoe de foto eruit ziet, maar als dit een neutrale achtergrond is zonder veel poespas zoals lucht, grond, een zee, dan kan je dit proberen toe te passen.
Toch een paar opmerkingen, aar:
Hoe groot schat je de kans dat TS Photoshop in huis heeft? De meeste mensen kunnen/willen dat echt niet betalen voor foto software. Het is niet voor niets een pakket dat zich richt op professionals.
En hieruit blijkt volgens mij dat jij zeker géén professioneel fotograaf bent (in tegenstelling tot ondergetekende). Het is volslagen onmogelijk om schaduw te krijgen in een buiten opname met lucht, landschap of zee als achtergrond. Dan hoef je echt niets te doen aan je foto(‘s).
is natuurlijk een onzinnige opmerking, want ik heb/had geen enkele reden om iets te vinden of te zeggen over het gebruik van goedkope alternatieven voor Photoshop. Dus waarom zou ik dat moeten citeren? Juist het idee om eerst een Photoshop oplossing te geven, terwijl maar heel weinig mensen dat pakket hebben, was een opmerking waard. En daar sta ik natuurlijk helemaal achter!Allereerst prijs ik niet alleen Photoshop aan, maar ook een link met gratis alternatieven, en die durf je niet te quoten blijkbaar.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.