floppy ratelt bij bv openen Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank57

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2006
Sinds vandaag ratelt de floppy als ik bv Nero open, dit was eerder nooit.
Iemand een idee hoe dit kan??? ook als ik nero afsluit ratelt de floppy.
Er zit geen floppy disc in en heb deze ook niet in gebruik gehad de laatste tijd.

alvast bedankt
edit:
ik heb even floppy geplaatst en er weer verwijderd, nu ratelt die niet meer bij het openen van applicaties. Toch vreemd want dit is eerder noit gebeurd.
Kan iemand me zeggen hoe dit plotseling kan gebeuren want ik gebruik het floppy station nooit.

Laatst bewerkt:
weer hetzelfde, ik had een onlinesan bitdefender gedaan en daarna ratelde de floppy weer bij opnenen Nero.
Dit mag toch niet, Ik heb floppy ook niet als firts boot.

Heb je misschien in nero ingesteld dat hij een boot image van de floppy moet halen zodra je een bootable cd/dvd gaat maken?

Heb je misschien in nero ingesteld dat hij een boot image van de floppy moet halen zodra je een bootable cd/dvd gaat maken?
Nee, instellingen zijn ongewijzigd. Anders ou die ook blijven ratelen als ik er een floppy insteek en daarna weer verwijder maar dan rateld die dus niet meer.
Hij ratelt ook als ik rechtermuisklik op deze computer>eigenschappen>geavanceerd en dan bij opstart en herstelinstellingen op instellingen klik.
En ook als ik DvdDecrypter open en zojuist plaatste ik een usb stick en ratelde de floppy ook, eveneens als ik de externe HD inschakel
overigens als ik de pc opnieuw optart is het probleem ook weer weg.
wat vreemd.

Laatst bewerkt:
In tijden als deze zou ik gewoon je floppy drive uitschakelen moest dat mogenlijk zijn...

Het zal waarschijnlijk toch door een update ofzo zijn dat je floppy ook doorzocht wordt naar gegevens die nero dan mogenlijk zou kunnen gebruiken

In tijden als deze zou ik gewoon je floppy drive uitschakelen moest dat mogenlijk zijn...

Het zal waarschijnlijk toch door een update ofzo zijn dat je floppy ook doorzocht wordt naar gegevens die nero dan mogenlijk zou kunnen gebruiken
zoals ik al zei gebeurd het niet alleen bij Nero(zie eerder breicht), en het is eerder nooit voorgekomen dus het blijft vreemd. Ik heb de pc net weer opnieuw opgestart en probeel is weer(even) weg ook als ik nero start hoor ik de floppy nu niet maar als ik bv een onlinescan ga doen dan is het probleem weer aanwezig daarna..

Laatst bewerkt:
het is inderdaad een irritant probleem maar het bemoeilijkt je pc bezigheden niet...
ofwel :P

Ik had het meer op een update van windows zelf mss ;)

het is inderdaad een irritant probleem maar het bemoeilijkt je pc bezigheden niet...
ofwel :P

Ik had het meer op een update van windows zelf mss ;)
ik zat zelf ook al te denken dat het aan een windows update ligt. Mij valt net in dat dit probleem zich vorige week oook 1 x heeft voorgedaan.
Vanmorgen ook weer windows updates binnegehaald, dus is wel toevallig dat het vandaag weer gebeurd.
Het bemoeilijkt mijn pc bezigheden idd niet maar wel irri, maar ja ik weet wat ik moet doen om dit te verhelpen.

bedankt voor je reacties:):):)

weet je dan wat je moet doen om dit te verhelpen? :P
nou ja niet echt verhelpen, zoals ik zei een diskette plaatsen en weer verwijderen en probleem is (tijdelijk) weg of de pc opnieuw opstarten. Maar ja daar is het probleem zelf niet mee opgelost natuurlijk.

Mischien dat er iemand is die wel een echte oplossing heeft voor dit probleem zonder dat ik het diskette station hoef te verwijderen:p:D:d

Laatst bewerkt:
maak je dan nog echt gebruik van dat station? :shocked:
bijna nooit, maar kan toch wel 's van pas komen. Enige keer dat ik 'm gebruikt heb was bij een geheugentest en dat tooltje staat op een diskette, voor de rest gebruik ik die nooit.

geheugentest van memtest kan je ook op cd branden dus... :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan