Floppy versie Win 95

Status
Niet open voor verdere reacties.

computernerd

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 jul 2001
Berichten
1.672
Kan ik ergens een floppy versie van Win 95 maken? Ik heb de cd versie, maar nu ik de drivers van m'n cdrom niet meer hebt, en een formatje heb gedaan, heb ik een klein probleempje....
Wie kan me helpen?

groetjes, compunerd.
 
ga gewoon naar bootdisk.com download de 98 boot disk.

dan start je pc op met die flop win95 in cdrom doen en,

instaleeren

simpel he ;)
 
Sorry hoor (ben net gepromoveerd tot member inplaats van junior) maar ik vind het persoonlijk ook wel eg vergeet gewoon de simpelste manier I shame me very much
 
Okay, ik probeer het. Ennuh... ruben, ik ben mega senior, en ik vergeet de makkelijkste manier ook wel eens zoals je ziet :p.
 
Okay, ik probeer het. Ennuh... ruben, ik ben mega senior, en ik vergeet de makkelijkste manier ook wel eens zoals je ziet .
Ik streef erna om senior member te worden daarom maakte ik ook express die fout zadot ik weer een berichie erbij kan doen lolz geintje :D nee hoor ik ben blij dat ik niet de enige denken en ik denk dat ik in mijn handtekening gat zeteen "Waarom moeilijk denken, als het makkelijk kan"

PS: stuur jij mij op 23 april ook een felicitatie mail (ik word dan 14) zie hantekening en als je het doet b.v.d. :D
 
Bas, met een beetje mazzel heb ik ze nog op disk.

Maar idd, opstarten met bootflop en je bent er ook:).
 
Geplaatst door rubengraafland

PS: stuur jij mij op 23 april ook een felicitatie mail (ik word dan 14) zie hantekening en als je het doet b.v.d. :D
Als ik het niet vergeet, zal ik dat doen hoor :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan