Fn toets doet het niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

thisisit

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Hallo allemaal!

Ik heb al meerdere berichten gevonden over Fn-toetsen die het niet doen, maar toch kom ik er maar niet uit. Vandaar dit berichtje.
Ik heb zelfs een Asus K53E van nog maar 2 weken oud. Ik heb er windows 7 op. De Fn-knop voor het geluid, rekenmachine en play/stop/volgendnummer doen het allemaal niet! Terwijl ze het gister nog wel deden! Erg vervelend! De F1, F2 en F5 t/m F9 doen het allemaal wel.
Het kan zijn dat ik perongeluk instellingen veranderd heb, maar geen idee welke. Ik ben namelijk niet zo technisch. Kan iemand mij helpen? :)

Je zou je ATK driver even opnieuw kunnen installeren.
Klik
en dan even aangeven bij OS dat het gaat om Windows 7 64bit
Dan klik je op ATK en kies je de bovenste (nieuwste) driver door op Global te klikken. Dus niet op Global (DLM).
Die installeer je :)

Mocht je er echt niet uitkomen kun je natuurlijk ook een recovery doen, dan wordt hij weer zo teruggezet als dat je 'm bij de winkel vandaan hebt.

Succes!

Je zou je ATK driver even opnieuw kunnen installeren.
Klik
en dan even aangeven bij OS dat het gaat om Windows 7 64bit
Dan klik je op ATK en kies je de bovenste (nieuwste) driver door op Global te klikken. Dus niet op Global (DLM).
Die installeer je :)

Mocht je er echt niet uitkomen kun je natuurlijk ook een recovery doen, dan wordt hij weer zo teruggezet als dat je 'm bij de winkel vandaan hebt.

Succes!

Schijnbaar was een keertje opnieuw opstarten genoeg? Hmm beetje vreemd! Maar alsnog bedankt. Ook voor de snelle reactie! Ik zal het onthouden voor een volgende keer! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan