MasterJopie
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 14 dec 2010
Het is al vaak genoeg langs gekomen, maar het is dat ik een pc-leek ben, het bij elke laptop weer anders is en dus wat hulp nodig heb. Sinds vorige week doet de fn-toets dus ook bij mij niets meer, waardoor ik oa geen geluid meer kan regelen en de touchpad niet kan uitschakelen. Het laatste is nog al vervelend...
Tevens kan ik de laptop ook niet meer op de reguliere manier uitzetten, laat staan dat ik ctrl+alt+del niet kan gebruiken en de laptop alleen uit krijg door deze slechts van de stroom af te halen en dan maar wachten tot deze leeg is...
Nu kwam al naar voren dat het iets met drivers te maken heeft ofzo, maar dat zegt me verder vrij weinig. Ik heb een Asus X52J (nog geen 5 maanden oud).
Heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt!

Tevens kan ik de laptop ook niet meer op de reguliere manier uitzetten, laat staan dat ik ctrl+alt+del niet kan gebruiken en de laptop alleen uit krijg door deze slechts van de stroom af te halen en dan maar wachten tot deze leeg is...

Nu kwam al naar voren dat het iets met drivers te maken heeft ofzo, maar dat zegt me verder vrij weinig. Ik heb een Asus X52J (nog geen 5 maanden oud).
Heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt!