FN-toets (toshiba + vista)

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwolle_maus

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2006
Hallo,

Ik heb nu een paar maand een laptop, een Toshiba, met windows Vista
En deze heeft dus ook zo''n geweldige FN-toets.

Als ik op deze knop klik verschijnt er vanaf bovenin het beeldscherm een sorry balk, met de snelkeuze knoppen die ook op de F1-F12 knoppen staan. Dit hoort denk ik altijd te gebeuren, maar het gebeurd bij mij dus alleen als ik het niet wil volgens mij.

Nu heb ik dus om de paar minuten dat die balk tevoorschijn komt, zonder op de FN-toets te drukken. Ik moet op een van de keuze-knoppen klikken (op het beeldscherm dus) met de rechte muisknop, dan gaat deze balk weer weg, niet heel veel moeite, wel EXTREEM vervelend.

Hopelijk is het een beetje duidelijk. Wat ik dus iig wil, dat die FN-blak die bovin in het beeldscherm komt niet steeds tevoorschijn komt. En als het even kan deze helemaal uit te schakelen, je hebt er helemaal niets aan namelijk!

Alvast bedank,
Maurice

misschien helpt het om de drivers daarvan te verwijderen

Oke, iig al bedankt voor snelle reactie, maar hoe doe ik dit? En verwijd ik dan geen andere dingen die niet weg moeten?
Ben nou niet echt een computer-expert, dus graag een beetje uitleg!:)

Er is voor de FN-toets een hulpprogramma.

Start > Alle progs > Toshiba > Hulpprogramma's > Toegankelijkheid.
Kijk of er een vinkje staat bij Fn-plaktoets gebruiken en haal dat dan weg.

Helpt dat niet, wat gebeurd er als je, wanneer die hulpbalk zichtbaar is, opnieuw op Fn drukt?

kan het niet dat je de drivers van je toetsen bord via de site van je laptop update en misschien dat dan de probleem wordt opgelost. ik denk dat dat beter is dan mijn vorige voorstel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan