FN-toetsen Asus U31F werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niamh

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2011
Hoi all,

Gisteren heb ik een nieuwe Asus gekocht, de U31F. Aan het begin deden de FN-toetsen het prima, maar vandaag, na het installeren van heeeeeeeel veel updates, doen ze het niet meer.
Ik zag dat er hier al eerder over was gesproken en daar heb ik dus naar gekeken.

De drivers heb ik dan ook al opnieuw geinstalleerd, dit mocht echter niet baten.

Ik maak gebruik van windows 7.

Is er iemand die mij kan helpen?

Alvast bedankt.

PS. Bij veel anderen lees ik dat het volumebalkje bijvoorbeeld wel verspringt na het drukken op de FN-toets, maar dat het geluid niks doet. Bij mij reageren de toetsen gewoon nergens op, je ziet dus niks gebeuren.

Laatst bewerkt:
Ik heb geproberd de nieuwste ATK driver te installeren van de support van Asus. Deze kon niet geinstalleerd worden omdat ik al een nieuwere versie had.

Daarna heb ik in mijn programma lijst mijn ATK geprobeerd te herstellen, dat werkte niet, dus verwijderd en alsnog de driver van support gedownload. Ook toen deden de toetsen het niet en mijn Asus updater begon te zeuren dat ik de driver moest updaten, dus inmiddels heb ik dat weer gedaan.

Dan zou ik of contact opnemen met Asus-support of de winkel waar je hem hebt gekocht.

Ok, dat heb ik gedaan. Wanneer het probleem verholpen is zal ik hier posten hoe dat is gebeurd, misschien dat anderen daar in de toekomst nog iets aan hebben :-)

Mijn laptop moest worden opgestuurd! Ik heb direct een nieuwe laptop gekregen. Service van Asus. Maar ik heb de laptop dan ook op zaterdag gekocht en ben er op maandag mee terug naar de winkel gegaan. Het is me trouwens niet helemaal duidelijk of he service van Asus of van Paradigit was. De man in de winkel had even gebeld om te vragen wat er gedaan werd.

Prima dat je een nieuwe hebt gekregen waar je hopelijk geen problemen meer mee hebt. Prima service en bedankt voor de terugmelding nog. :thumb:

Ja sorry, ik was het eerlijk gezegd dus wel even vergeten... Ik kreeg net de mail dat het twee weken geleden was dat ik het topic had geopend.. Direct maar even het topic op opgelost gezet! Stom van me, dat ik er niet eerder aan had gedacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan